Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199531262573/

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? Shacky77

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 524119A9-3EC0-4CEA-9720-39124EFDB64C.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag bytte server och blev lite arg pga jag fick klakesko ban istället för vanlig. Det var fel. Har nu varit mannad i 5 månader jag har lkärt mig av felet. Det var fel av mig och inte er, har nu blivit äldre och har mognat och söker en andra chans att bevisa för er att jag menar de jag skriver och att jag verkligen kommer följa standarden på unive, det lägger jag på heder o samvete. Vill bara rpa på er server med vänner och hitta nya vänner och rpa fint och seriöst på unive. Mitt mål sen jag vart bannad har varit att bli bannad innan 2025 hoppas verkligen ni litar på mig och verkligen jag har mognat. Kommer uppn¨era krav och lyda reglerna vilket kommer häjlpa till med rpandet. Sorry för allt dåligt jag gjort för er och att jag svikit er har verkligen ångest och dåligt samvete över det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag bytte server när jag ska komma tbx t unive så har jag klakesko ban och skrev dumma saker i dc. Fel av mig och ångrar det, det ska ej hända igen. Jag blev inte unbannad vilket jag nu förstår och då flippa jag totalt. Jag ser mina vänner bli unbannade men inte jag, det gjorde mig väldigt frustrerad och då valde jag att skriva dumma saker i Unive dcn. Jag ångrar de grovt och söker en andra chans. Sorry för allt, jag vill bara kunna rpa hos er igen saknar verkligen tiderna jag rpade på Unive. Ber om förlåtelse till 320 Och hela staffteamet och alla på servern. Sorry verkligen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej en felaktig ban jag gjorde fel och fick konsekvenser för det och har lärt mig då jag varit bannad från servern i 5 månader och det har känts som i flera år. Sorry verkligen, jag har verkligen mognat och detta kommer aldrig mer ske igen. Jag ångrar det jag gjort och lärt mig utav konsekvenserna. Det kändes tomt under dagarna när jag inte rpa på Unive, Snälla ber om förlåtelse och kommer inte svika er jag svär på heder och samvete. Kommer följa standarden och gottgöra er och gottgöra servern det lovar jag verkligen. Förlåt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för tre c-loggs men på den första så var jag ny på servern och kunde inte reglerna. Jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil inför ögonen på ägaren och för fearrp. En gång så har jag blivit bannad för lall, för att jag bar mask på sjukan. Och sen var min senaste Combat logg den dagen de blev kaos på servern . Jag har absolut tagit lärdom utav alla dessa bans och lovar med all ärlighet att det ej ska upprepas framöver. Ska bevisa för er att jag ska vara en felfri spelare och kommer inte svika er som jag gjort förr det lovar jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat ha tålamod då jag blev bannad för clogg först, alltså väntat med min ban och lära mig av felet istället för att stressa och agera på grupptryck, alltså vad mina vänner gör. Jag hade istället kunnat göra en överklagan och lära mig utav det jag gjorde istället för att byta till den servern där jag inte alls var aktiv på men ändå. Jag cloggade och sedan bytte server vilket var fel men det ska inte hända igen, det lovar jag. Framöver kommer jag alltid följa och lyda alla regler och inte göra om samma misstag och vara en felfri spelare som bidrar till mycket gott. Ifall det sker någon storm igen så ska jag istället för att byta server ska jag reflektera och se vad som kommer och ske och tänka långsiktigt och se ifall det är värt vilket det inte var då men hade inte alls detta tänk och denna kunskap jag har idag. Men nu så har jag det och hoppas verkligen ni litar på mig för jag ska verkligen aldrig upprepa detta. Jag ville bara att det skulle gå snabbt och därför valde jag att göra fel men det ska ej upprepas igen och jag ber verkligen om förlåtelse. Jag vet att ni har svårt att lita på mig men jag menar verkligen detta denna gång och kommer inte svika er igen framöver. Det jag gjorde var jätte lågt av mig och det kommer absolut inte att ske igen framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen gjort, vill bara kunna rpa felfritt och höja rpn.´hoppas jag också får en chans nu och bevisa vad jag lärt mig och visa vad jag går för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka