Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680465304/

Ditt Hex-ID: 110000166882998

Vad är din discord tagg? kollahan77

Vem var det som bannade dig? klakesko

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1D8488C7-BFCF-445F-B498-28E2959AF203.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag byte server och nu när jag vill komma tillbaka till den servern jag verkligen vill spela på så har jag en klakesko, jag ber om ursäkt för att jag förråde unive och bytte server som att det vore kalsonger men det ska inte hända igen. jag lovar er att jag verkligen ska hålla mig till UNIVe och inte vara akitv på en annan rp server och göra så mycket gott för er som jag alltid gjort har gjort mycket dåligt men de perioderna är över och jag har varit bannad riktigt riktigt länge nu och jag hoppas ni förstår att jag verkligen har lärt mig, när jag bytte server så bytte jag utan och göra nått ljud och sedan så har jag en klakesko men detta ska inte upprepas jag ska inte behöva byta server då jag alltid spelat på unive och jag kommer verkligen alltid hålla mig till er ifall jag får komma tillbaka och det menar jag med hela mitt hjärta, jag ber verkligen er om att få en andra chans och den chansen ska jag ta vara på, verkligen förlåt till er verkligen inte menat att det skulle bli så men så blev det och det hoppades jag på att det inte skulle hända men verkligen förlåt till er.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var då i Wombat roleplay vilket va de största misstaget jag gjort under hela min fivem karriär, då bestämde jag mig för att komma tillbaka till UNIVE då jag saknade rpn hos er ochy hur ni behandlade alla spelare och mig på ett bra sätt alltså var ni bestämda och gjorde allting för att rpn skulle bli bättre, jag ber verkligen om förlåtelse till er för att jag svikit er och att jag bytte server, detta ska dock inte hända igen då jag bara vill rpa hos er och kunna vakna upp och veta att jag inte är bannad men så är det inte för tillfället jcg ber verkligen om förlåtelse till alla på unive och jag lovar er jag vet att jag gjorde fel och jag hoppas verkligen jag får en andra chans för att jag kommer verkligen ta vara på den och lovar er med hela mitt hjärta att det inte skall upprepas och det menar jag verkligen och förlåt igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var då inte en felaktig ban då jag förråde UNIVE och gick över till wombat roleplay vilket var så dumt gjort och det är nu jag inser det, jag hoppas verkligen ni förlåter mig och att jag får en till chans och denna chansen kommer jag verkligen ta vara på och kommer följa era fotspår under hela min fivem karriär för det är hos er jag vill rpa hos men nu kan jag inte det för jag gjorde så som jag gjorde och vill verkligen kunna ta plats i er Rp miljö och kunna höja rpn och hjälpa till så att alla ska få det bra under deras RP tid, men som sagt förlåt verkligen för det jag gjorde det var inte menat att det skulle bli så här och jag hoppas verkligen att jag får en andra chans men som sagt förlåt för allt som hände.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för två combat loggningar men på den första så var jag ny i staden och kunde inte reglerna. jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil framför ägaren och för fearrp en gång och så har jag blivit bannad för lall har också blivit bannad för ja körde över 80 i stan. och för att jag har hade mask på sjukan. jag har absolut tagit lärdom utav dessa bans och lovar er verkligen att det absolut inte kommer att ske mera och det lovar jag er med all ärlighet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade istället kunnat stanna hos er och hålla mig lojal till den server jag igentligen ville rpa på men valde fel väg vilket jag insett att det var fel men jag ber verkligen om förlåtelse och hoppas verlkligen att ni förlåter mig och låter mig rpa hos er på UNIVE för det sista jag vill är att vara bannad från unive men som sagt gör man fel så får man sitt straff men jag har verkligen lärt mig och jag lovar er att jag ska hålla och att jag tagit tag i det och lovar att jag absolut ska hålla mig till er och verkligen förlåt för detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen gjort. JAg har lärt mig att man alltid ska hålla sig lojal och att jag alltid ska stann kvar på den servern jag älskar vilken är då UNIVE och detta kommer jag hålla i det ända jag hoppas på är att ni förlåte mig och ger mig en andra chans som jag verkligen kommer ta vara på och jag lovar er att jag verkligen ångrar allting och det menar jag med hela mitt hjärta, jag hoppas verkligen att jag ska kunna rpa hos er på UNIVE för det har jag verkligen saknat att göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka