Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680465304/edit/info

Ditt Hex-ID: 110000166882998

Vad är din discord tagg? Shacki77

Vem var det som bannade dig? klakesko

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 1D8488C7-BFCF-445F-B498-28E2959AF203.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag fick alltså en klakesko för att jag bytte server!?!?! man ska inte behöva få en klakesko ban för att man byter en server där man knappt va aktiv på, jag gjorde inte terrordåd eller något alltså gjorde jag inget fel och nu när jag väljer att komma tillbaka till den server jag tillhör och vill rpa som kriminell på så kan jag inte då jag fått en klakesko för att jag bytte server och inte gjorde nått terrordåd eller något tillskillnad från många många andra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. inget jag bytte server och när jag skulle komma tillbaka till unive så har jag fått en klakesko ban för att jag tydligen bytt server, och bara för att man byter server och inte gjort något fel så tycker personligen jag att man inte ska få en klakesko, jag vill nu be om ursäkt för att jag bytte server i ungefär 2 månader men nu vill jag rpa som vanligt hos er igen och bli av med min klakesko då jag inte begått något terror dåd eller något sådant grovt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt så vet jag inte, vad jag vet så får man byta server men då får man bara indragna roller i unive men jag gjorde inget terrordåd eller något sånt jag vill hemskt komma tillbaka till er rp för er miljö ingame och ooc är så himla bra och det är så man vill ha det tillskillnad ifrån andra servrar inget illa menat mot andra men som sagt jag tycker UNives rp är som sagt bäst. Men som sagt jag gjorde fel iochmed att jag bytte server men jag insåg mitt fel och lärt mig utav det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har blivit bannad för två combat loggningar men på den första så var jag ny i staden och kunde inte reglerna. jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil framför ägaren och för fearrp en gång och så har jag blivit bannad för lall har också blivit bannad för ja körde över 80 i stan. och för att jag har hade mask på sjukan. jag har absolut tagit lärdom utav dessa bans och lovar er verkligen att det absolut inte kommer att ske mera och det lovar jag er med all ärlighet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade istället kunnat stanna i UNIVE istället för att byta server men som sagt jag har inte begått något terrordåd eller något sånt liknande men som sagt det var fel att byta server och det har jag tagit lärdom av då det aldrig hänt förut och det kommer absolut inte hända framöver och jag vill verkligen få en chans att bevisa då jag inte varit inne i UNive och rpat hos er på rikitgt länge som jag alltid gjorde innan jag bytte men som sagt jag bytte då det aldrig hänt förr så hoppas jag att jag får en till chans och den chansen ska jag ta vara på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen gjort, ska absolut inte byta server framöver och ska hålla mig lojal till er på unive och det lovar jag med all ärlighet och med hela mitt hjärta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka