Nekad Emir_Dibrani | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albanen23

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199830719733/

Ditt Hex-ID: 11000015da3826d

Vad är din discord tagg? albanen23

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att byta server. det var fel och det händer ej igen. Blev bannad i augusti/september minns inte exakta. Jag va lost och va en idiot och lämna Sveriges bästa server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bytte server, Gjorde inget terrordåd, Sålde inte mina grejer, Valde bara att lämna servern då jag hade tröttnat på att spela. Det var som sagt idiotiskt av mig och de händer inte igen för Unive är den server där jag och alla vill rpa på.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hundra procent rätt ban, Förstår att det blir som att jag förrådde servern, Va absolut inte mina intentioner. Jag ångrar att jag länma men snälla ge mig en chans till att få bevisa det osså svär ja på heder o samvete att vara en felfri rpare som vill servern gott samt rpn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för två combat loggningar men på den första så var jag ny i staden och kunde inte reglerna. jag har också blivit bannad för att jag snodde en bil framför ägaren och för fearrp en gång och så har jag blivit bannad för lall har också blivit bannad för ja körde över 80 i stan. och för att jag har hade mask på sjukan. jag har absolut tagit lärdom utav dessa bans och lovar er verkligen att det absolut inte kommer att ske mera och det lovar jag er med all ärlighet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka framåt (om de är värt de eller ej) vilket de aldrig kommer vara men som sagt jag ångrar mig och växt upp och inte är en problem spelare nå mer och inte vill servern något illa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig falla för att ett par lämnar och inte svika servern. Samt att ja inte ska lämna servern nå mer o jag kommer verkligen hålla i detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

320 de har nu gått en lång tid kan vi inte glömma det som hänt förr o komma in i en ny period. Jag vet att jag kan bättre och vill gärna bevisa det. Snälla en chans!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka