Accepterad Emir Addad | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Eprox

Icke Medlem
Meddelanden
1,048
Reaction score
65
Användarnamn: Emir Addad

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198418153690

Vad är ditt discord namn? Magic Mike#7527

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Kanske gör fler karaktärer i Framtiden men karaktären jag kommer att börja med är Emir Addad som har flyttat ifrån staden Stockholm till staden multistaden han är en väldigt positiv person och glädjespridare Emir försöker skaffa många nya vänner men han litar inte på vem som helst eftersom han har blivit sviken många gånger under sitt liv. Innan Emir är den han är idag var han än väldigt Kriminell man som gjorde väldigt många olagliga saker och under tiden han var kriminell så blev han sviken av många av sina närmsta. Emir är en man som har bruna ögon brunt hår 189 cm lång. Emir är idag inte kriminell och vill gottgöra allt det han gjort med att bli polis vilket han söker till i multistaden för att han vet hur farligt det kan vara på gatorna efter allt han har gott igenom. Emir är 23 år gammal. han känner inte sin Mamma utan bara hans pappa som är väldigt sjuk. Han har ingen annan släkt än sin pappa vad han vet.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är väldigt positiv och kommer att vara väldigt aktiv. Jag har rp,at i över 2 år så jag kan min grej ifall man säger så. Jag skulle gärna vilja hjälpa servern i framtiden med att till exempel bli support staff osv.

Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 830 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den på topplistor och jag har hört väldigt mycket bra om den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej jag har aldrig blivit bannad på denna servern eftersom jag är ny här men jag har blivit varnad på en annan server en gång för länge sen för att staffsen ansåg att jag powergamea men det tyckte inte jag då men nu fattar jag varför jag fick varningen. Det var för länge sedan när jag hade 10 timmar knappt.

Tillbaka