Nekad Emin | Beslut Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Ditt discord namn: Eminswe (swe)

Ditt Hex-ID: 1100001469a6ccc

Vad för typ av beslut gäller det? Indragna roller (medlemskap, Krim, sjukvården) och ban från alla discords.

Vem/vilka tog beslutet? Ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? För jag hade tydligen ”steps” men har inte det. Fattar inte ens vad de är, något med stegen.

Hur är beslutet felaktigt? Ja, asså jag har inga steps det är problemet. Jag kollade klippet och jag menar allvar att jag såg eller hörde inget fel. Kanske att mina steg är högre men vet inte om de är steps. Jag har höjt min dators ljud har höjts på allt för jag hör dåligt kanske därför. Men vet inte då jag inte ens vet vad de där är. Vet inte vad mer jag ska säga, ni kan kolla igenom datorn eller så visar jag mina andra 1000 medal klipp att jag inte har något.

Och innan du nekar, låt mig motbevisa och diskutera i vc eller nått vad som är felet. För jag kan garantera att jag inte fattar eller ser vad som är ett fel här.

Och för tillägga så kan jag inte ens pma dig Ludde av någon anledning.

Fattar inte hur detta kunde har blivit så här. Ligger och sover och den när man vaknar är man bannad och allt för något jag inte ens vet om vad de är.

Och är de något slags fusk skulle jag aldrig fuska. Jag har varit staff och spelat sedan multistaden. Jag är sjukvårdare just nu och varför skulle jag då vilja fuska? De är ingen idé att fuska och jag skulle aldrig fuska. Som sjukvårdare gör du inget annat än vårda så vad ska fusket hjälpa mig med då? Jag skulle heller aldrig göra de.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/iUFfFmC941sKTC-Zw?invite=cr-MSx4REssNTY4MjQyMzEs

Senast ändrad:
Kan allvarligt visa er mina tidigare klipps. Spelat på unive jätte länge och därav inte fått en ban på månader för jag är försiktig med allt jag gör, jag har inget gjort något här.

Tjena! Jag kommer att låsa tråden tillfälligt tills @LUDDE väljer att svara. Detta är för att underlätta hantering och för att undvika spam i tråden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka