Nekad Emin | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EminSWE

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
2,102
Reaction score
89
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144791244/

Ditt Hex-ID: 1100001469a6ccc

Vad är din discord tagg? Eminswe

Vem var det som bannade dig? Bg and Harry

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_6150.jpegemin_staff_diss.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff diss via rep kanalen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Efter en ingame incident där det var oklart via brister i mot partnerns roleplenade satt jag i support med en staff. Efter ca 30 min av letande av Krim ansvariga dessa två hoppar in och säger ”vi bedömer att han inte gjort fel utan du då du var där när dom bad dig åka” för att tillägga var det en aktiv skottlossning precis innan vid det stället och jag var biträdande avdelningschef trafikpolisen vilket gjorde att jag och en kollega patrullerade områdes polis för att inte det ska ske igen då det var ett oroligt kritiskt läge där av bussen jag åkte i. Den kriminella sa åk, slog mig och kollegan och sköt oss tillslut efter vi inväntade på förstärkning. I support samtalet sa Harry att en staff anmälan kan ske ifall jag inte gillade vad det sa och jag började förklara där han direkt da hej då och koppla ut mig. Jag var lugn under hela samtalet och har en annan helper som intygande. Inget hets eller något. Jag blev upprörd för det dåliga bemötandet från staff sidan och gjorde en olämplig -rep där jag använde ord som anses som staff diss så som sämst med mera.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan inte bevara denna fråga i precis då det finns olika kritiserar att överväga. Men jag kan säga att detta var inte en korrekt ban enligt tidigare skeddes händelse och även att staff sidan gjorde fel. Jag anser att staffsen kunde kallat in och berättat då jag har tydligt lugn i support tidigare och berättat vad som gäller då denna rep var precis på gränsen till om det är eller inte staff diss.

Annars utifrån om man inte bedömer ovanstående var det en korrekt ban vilket jag lärt mig av som jag kommer besvara på i senare fråga.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad sedan 3-4 månader bak och är en grön spelare. Innan det 1 år. Där av minns jag inte men var något med fear Rp troligtvis. Varit MA och staff flertal gånger så har koll på regler och med mera väldigt bra därav felet i denna händelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Såklart man kan se flertal gånger i efterhand saker man kunde ha gjort annorlunda och här ser jag att jag kunde bara droppat det efter ur kopplingen. Jag vet ikte vad som hände eller gick igenom men repen kändes väldigt nödvändig i den situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket. Jag har lärt mig att vara mer vaksam med mina ord och kontext jag utformar mig. Det jag menar och skriver är två olika saker och man måste vara försiktig i den kontexten.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det väldigt bra. Senaste ban överklagan skrevs igår ca 22 så det har gått 24h enligt reglerna så ni inte missförstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka