Inaktuell Emilkniven | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Länk till din steam profil: kan lösa d om de behövs

Ditt Hex-ID: den sidan ligger nere nu så kan ej kika i logs

Vad är din discord tagg? emilkniven

Vem var det som bannade dig? philip 320 va de

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-31 231736.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? pga att jag valde att rpa med svaga /me och annat men även att jag inte hade så bra inlevelse i min röst och för jag inte fortsatte med mina /me och fortasatte rpa efter 45 sek så skulle jag givetvis fortsatt rpa på krocken

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. låter klippet tala https://medal.tv/games/gta-v/clips/jBt3nXXqquInk7UHD?invite=cr-MSx3MkYsMTM2MzY0MzgxLA

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. banen är inte felaktig den är korrekt å d jag rpa it på skador nog rpa i 45 sek drygt men på en krock i 250 så ska man fortsätta rp och fortsätta tills vidare sen sjukhus osv så skulle fortsatt rpa osv så att jag gjorde fel banen är korrekt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig blivit bannad för samma 2ggr så antar jag lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 47 sek va bra början å de men skulle fortsatt rpa efter skulle jag så skulle fortsatt på min rp efter 50 sek

Har du lärt dig någonting efter din ban? DE HAR JAG DEFENETIVT GJORT JAG SKULLE FORTSATT RP PÅ MINA SKADOR EFTER DESSA 45 SEK FÖR ATT ANNARS ÄR DE PG ABVSOLUT SÅ MITT FEL

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes absolut:)

Senast ändrad:
DE ÄR NU MERA BARA 9 TIMMAR KVAR ELLER NÅT SKULLE UPPSKATTA EN BAN HAR TAG IT LÄRDOM

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka