Nekad Emilkniven | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    7
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: Emilkniven

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Framöver kommer jag att vara mycket aktiv, då jag nu har möjlighet att fokusera helt och hållet på mina åtaganden. Jag har en god förståelse för hur processer fungerar och agerar alltid objektivt i mitt arbete. Jag har förmågan att ta ansvar för personalhantering och drivs av en stark motivation att nå resultat. Jag är proaktiv och ser det som en självklarhet att ta tag i problem direkt, istället för att vänta på att någon annan ska agera.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Under en längre tid har jag varit aktiv på servern, vilket har gett mig en god inblick i de problem som förekommer, där fuskare är ett av de största. Detta är enligt mig ett allvarligt problem som påverkar både serverns kvalitet och spelarupplevelsen negativt. Efter att ha reflekterat har jag kommit fram till att jag vill ansluta mig till staff-teamet för att aktivt bidra till att lösa detta problem. Jag är medveten om att det finns andra utmaningar inom RP, såsom lallare och bristande kriminal-RP, men om jag får möjlighet att bli en del av staff-teamet skulle jag prioritera att banlysa alla fuskare, samtidigt som jag självklart också skulle hantera andra regelbrott.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att bli mer aktiva och effektiva kommer vi att utnyttja specc på ett strategiskt sätt för att hantera problem direkt när de uppstår. Om vi är 20 staff online och speccar aktivt, särskilt under perioder med mycket folk på samma plats, kommer vi snabbt att kunna identifiera och åtgärda problem. På detta sätt kan vi ta tag i situationer omedelbart istället för att vänta på att spelare ska göra anmälningar. Genom att använda loggar kan vi dessutom göra arbetet ännu mer effektivt. Genom att agera snabbt och proaktivt kan vi göra hela processen smidigare och mer effektiv.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är avgörande att alltid hålla en god ton, vara trevlig och respektfull i alla situationer. Att undvika att skrika eller agera på ett aggressivt sätt, samt att vara opartisk, är grundläggande för att skapa en positiv och rättvis RP. För att uppnå detta krävs också att man har full koll på reglerna och är väl insatt i hur allt fungerar. Med denna kunskap kan man agera snabbt och beslutsamt utan tvekan, eftersom man vet exakt vad som behöver göras i varje situation. På så sätt säkerställer man att åtgärderna blir rättvisa och konsekventa.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Mitt privatliv kommer alltid att ha högsta prioritet när det behövs, men jag vill också betona att jag har möjlighet att vara mycket aktiv och lägga ner mycket tid på servern. Eftersom jag kan vara tillgänglig och fokuserad på staff-arbete, tror jag att jag kan bidra avsevärt till serverns utveckling och säkerställa att allt fungerar smidigt. Jag ser verkligen fram emot att bli en värdefull tillgång för servern och hjälpa till på bästa möjliga sätt

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2023-11-01

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff i flera månader i rad och har flera tidigare erfarenheter som jag kommer kunna ta nytta av och jag kommer fokusera mycket denna gång på samma saker som förr de vill säga ta hand om dom största problemen som i nu läget är fuskare men även skott spelare

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan tänka mig att jobba i dom flesta igentligen rp support krim don event men alla hade funkat men detta är väl de jag tänker mig mest att jobba inom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka