Nekad Emilkniven | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilkniven

Icke Medlem
Meddelanden
240
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: Emilkniven

Ange ditt födelsedatum 6 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? för att jag kommer kunna vara aktiv nu då jag är ledig nu mera och ej jobbar så kan vara dunder aktiv nu fram över och för att jag vet hur saker funkar och jag ej är partisk och faktiskt klarar av staff arebete men även för jag är en rätt driven staff jag tar tag i problem inte väntar på att nån annan gör skiten utan att man tar de direkt

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Främst nu är krim rp men även faktiskt ooc ig, allmänt lall, de är 3 olika brister som märks tydligt när man rpar de resulterar i att de nya spelare tar efter och då blir de bara värre värre

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi ska aktivera oss mer med speccande ta saker direkt när dom sker om de är 20 staffs inne och man speccar effektivt dvs när de är mkt folk på samma ställe så kommer de gå rätt lätt och bra att få fort se problem återgärda dom sen gå vidare inte bara vänta på att folk ska skriva anmälningar å annat för de blir lättare att ta de direkt lättare med att kolla logs då allt blir smidigare ju snabbare man tar de

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? aa att man håller en god ton är trevlig inte skricker att man ej är partisk med mera asså att man bara kan uppföra sig igentligen
men Även att man vet vad man håller på med asså kan regler du tar saker om har exakt koll på allt så de funkar så du inte tvekar nån gång utan vet exakt detta blir denna återgärd osv så du kan allt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? privat liv går givet först om de är viktigt men mycket tid är tid där man spelar dvs att jag kommer vara väldigt aktiv och kommer kunna lägga mycket tid på staff arbete osv de vill säga att jag kommer vara till stor nytta för servern

Hur länge har du spelat på Unive? sedan 2023-11-01

Har du tidigare erfarenheter som staff? yes de har jag har varit helper i över 3 månader i sträck sedan varit helper lite mer till å från men mycket tidigare erfarenhet

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan tänka mig att jobba i dom flesta igentligen rp support krim don event men alla hade funkat men detta är väl de jag tänker mig mest att jobba inom

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka