emilio porvijano
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199373165928
Ditt Hex-ID: 110000154372568
Vad är din discord tagg? El patron#3880
Vem var det som bannade dig? Bubbelgum
Hur lång tid var din ban? 24 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lotar på piren, lotar död person
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte felaktig ban detta stämmer inte vill ha bevis på detta
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte blev utslängd och så står det att jag blivit bannad för att jag lotar på piren vilket jag inte gjorde?
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja om inte så vill jag gärna se video på detta
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Stal en tjänste bil vilket jag trodde man fick om man hade krim.
har lärt mig att det är nått man inte får göra
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjode inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? gjorde inget
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag
Ditt Hex-ID: 110000154372568
Vad är din discord tagg? El patron#3880
Vem var det som bannade dig? Bubbelgum
Hur lång tid var din ban? 24 timmar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lotar på piren, lotar död person
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte felaktig ban detta stämmer inte vill ha bevis på detta
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte blev utslängd och så står det att jag blivit bannad för att jag lotar på piren vilket jag inte gjorde?
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja om inte så vill jag gärna se video på detta
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Stal en tjänste bil vilket jag trodde man fick om man hade krim.
har lärt mig att det är nått man inte får göra
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjode inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? gjorde inget
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag