Accepterad hampusspets | Ban Överklagan [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

hampusspets

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
66
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198990339946/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d65af6a

Vad är din discord tagg? sheriffen966

Vem var det som bannade dig? vible

Bild på banmeddelande: 1timme ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för min kolega och jag gjorde trafikstopp på en persson men han åkter ifrån oss och då så pittade min kolega han som åkte i detta fordonet och jag holler med om att det var fel men jag gjorde inget och fick ban har klipp också på allt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi jagade en person och min kole3ga pittade han men jag fick ban på 1timme när min kolega pittade har klipp på hela händelsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var rädd bann på min kolega som gjorde det men det var felaktig ban på mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men mins inte riktigt det var en ban på 1timme tror jag för min kolega gjode fel då mä men det gjode jag banöverklagan på också och blev unbanad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej men min kolega för det är VDM.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. bara skriva om ni vill se klipp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka