Nekad Emilifk. | Ban Överklagan [Bot Fredda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emilifk.

Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199260606907/

Ditt Hex-ID: steam:11000014d81a1bb

Vad är din discord tagg? torkad_mango.

Vem var det som bannade dig? BOT Fredda

Var är du bannad? FiveM ServernSkärmbild 2024-04-13 115624.png

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså jag stog på sjukan sen sprang jag på toa men min polare var i mitt rum när jag gick iväg och sen när jag kom tillbaka så frågade jag han ifall han hade gjort något och då sa han att han hade lootat en grabb via f6 menyn och sedan quitat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså jag stog på sjukan sen sprang jag på toa men min polare var i mitt rum när jag gick iväg och sen när jag kom tillbaka så frågade jag han ifall han hade gjort något och då sa han att han hade lootat en grabb via f6 menyn och sedan quitat .Efter att han berättade det så gick jag in igen och då frågade en staff mig ifall jag kunde hoppa support och då gjorde jag det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att jag fick inte ens se något klipp på det men jag förstår varför dom gjorde som dom gjorde

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag jag blev bannad för att jag slog ner en kille på piren en gång men har lärt mig utav den bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom det inte var jag som spelade så kunde jag inte göra något annat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jsg

Senast ändrad:
Din ban överklagan har nekats.

Anledning anser att det är väldigt grovt och ska du nu gå ifrån datan som du skriver så hade du kunnat logga ut, vi kan ju ej veta om det var du eller någon annan som gjort detta, dessutom sa du i support att det var din pappa och inte din kompis

Hade du bett om att få se klippet när du satt i support så hade du självklart fått göra det, skriv till mig i pm om du vill se klippet

Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka