Emilff | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Emilff

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? emilff#6889

Ange ditt födelsedatum 7 April 2001

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Jag har ett nattjobb och på grund av det så varierar mina speltider. Jag kommer vara inne ca 3-6 dagar i veckan. Tiderna varierar beroende på om jag jobbat eller är ledig. Är jag ledig kommer jag vara inne mycket på dagen ca 08.00- 17.00. Vissa dagar kommer jag spela kvällar/natt 18.00-02.00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill prova att vara staff för att se om det är något för mig eller inte. Dock tror jag verkligen att det är något för mig. Jag vill såklart göra servern till det bättre och det kan man göra genom att vara en del av staffteamet. Jag kommer komma med förslag och åsikter.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vilja se att rollspels nivån höjs på servern. Att dessa oseriösa och omogna spelarna inte spelar på servern. Och detta kan man göra genom att speca mycket. Kicka/banna dessa spelare som förstör på servern.

Hur länge har du spelat på Unive? tyvärr inte länge. Tror det är ca 1 vecka.

Har du några tidigare erfarenheter? Om ni menar erfarenheter av staffjobb så ja. Jag har en gång i tiden varit headstaff på kommunen RP. Samt var jag staff på den gamla goda Bananbåten. Samt har jag själv ägt en server tillsammans med en annan kille. Han var utvecklaren och jag skötte allt annat med spelarna, vilka som var chefer, vilka som togs in i staffteamet osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Det var ett tag sedan jag var staff på någon server då jag har tagit en paus från fivem. Därav tror jag att ni skulle kunna lära upp mig och bli lika bra som jag var förr i tiden.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget speciellt. Tack.

Tillbaka