Nekad EmilFBK | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EmilFBK

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? emilw9

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta Sigge Turelius, 25 år gammal.

Sigge har under hela sin uppväxt varit en mycket snäll person med mycket temperament, han har alltid varit en driven människa som gör allt för att uppnå sina mål. Sigge ville alltid bli polis när han var liten och det är just inom det Juridiska samt Polismyndigheten som han känner att hans intressens kan uppnås som bäst, detta är därför Sigge sökte in till Polishögskolan, där han gjorde den extremt bra. Sigge vill nu flytta i hopp om att faktiskt få börja jobba och bli anställd som polis, i staden Unive tillsammans med sin kompis. Sigge älskar när andra har det bra och detta är något som han vill bidra med i staden Unive, om han skulle misslyckas med att bli polis är Securitas också ett alternativ som han känner skulle kunna passa honom ganska bra om han skulle vilja satsa för det istället.
Sigge är en ganska känslig person, och det kan märkas av gnaksa mycket eftersom att hans jobb är polis och då får man se mycket våld osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och roliga RP scenarion, jag är en spelare som kan ge och ta och kommer bidra till det positiva för både servern rollspel samt serverns community.
Jag är verkligen inte den spelaren som spelar för att vinna, det bryr jag mig verkligen ingenting om eftersom att det är ett spel och det handlar om att ha roligt. Jag kommer bidra med en hög och stabil RP nivå, även med en lite unik kataktär tillsammans med min polare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario kan innebära att man gör det för att förlänga scenariot oftast, kan också innebära att motparten har gjort ett väldigt bra och roligt scenario så den faktiskt förtjänar att ''vinna'' det. Man kan också tänka som så att saker skulle varit betydligt mycket lättare i verkligheten jämfört med i FiveM.
Det är just här ''Ge och ta'' speglar sig in också.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har koll och har läst igenom reglerna på forumet, de flesta regler går egentligen under logiskt tänkande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag. Jag har mycket tidigare erfarenheter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka