Accepterad Emil_M23 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Z Emil

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Emil martinsson

Ditt discordnamn: Z Emil#1192

Ange ditt födelsedatum 25 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli staff på grund av att jag är mycket aktiv på unive. Jag är aktiv varenda dag jag kommer också bidra med mycket aktivitet om jag skulle blivit staff jag kommer inte heller ge upp direkt när det är jobbigt. Jag kan också arbeta bra med andra som är staff och jag kan hantera när det blir stressigt. jag vill förbättra köerna i support och kunna hjälpa de som behöver hjälp. jag är också redo för att göra det som krävs för staff teamet och unives Community. Jag vill förbygga regelbrott på servern och göra så att alla som vill ha ett seriöst rollspel ska få det istället för att det blir förstört av en lallare. Jag tycker att jag är bra på att ta ansvar och lösa saker istället för att bara låta det passera.

Jag kan även lite om vad dem olika staff områdena gör:

Support: Dem tar hand om support ärenden och tar tag i regelbrott eller buggar som blir anmälda genom support.
Jobb: Dem håller koll på alla som jobbar så att det inte begås några regelbrott och läser igenom chef ansökningar och tar intervjuer med folk som ansöker till olika chef jobb, dem tar hand om jobben,
Donation: Dem tar folk som vill donera till unive och håller koll så att folk skickar in pengarna och inte får sakerna fast inte donerar.
Servervakt: Håller koll på servervakt ansökningar och tar intervjuer med folk som vill bli servervakt, dem håller koll så att alla som är servervakt inte abusar sina perms.
Rp: Dem håller koll på all rp på servern så att den blir så bra som möjligt, dem håller extra mycket koll på scenarion och speccar mer en vad vanliga staffs gör.
Kriminell: Dem håller mycket koll på krim rpn och gör så att krim rpn blir så bra som möjligt, dem kan ge ut varningar till gäng och personer och även dra krim roller till folk som gör grova brott eller bara lallar.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? från 15:30 till 23:00 värje dag typ men ibland på helger så kommer jag in senare men då e jag också inne längre till typ 03:00 och 04:00 om jag orkar

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har ca spelat på unive i 3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har aldrig varit staff på unive men jag kan olika kommandon som man använder som staff
/noclip [man går in i noclip)
/goto (id) [man går till ett specifikt id]
/bring (id) [man tpar ett specifikt id till en]
/revive (id) [man revivear någon]
/svban (id) (anledning) [man bannar en specifikt person i 1 timme]
/ban (id) (tid) (anledning) [skriver tid anledning när nån har gjort ett regelbrott]
/sv [skriver i servervakt chat]
/freeze (id) [man gör så att någon inte kan röra sig]
/unfreeze (id) [man gör så att någon som är freeze kan röra sig igen]
/kick (id) (anledning) [man kickar någon]
/setperm (id) (perm)[man setter en persons perms]
/unban (hex) (andledning) [man unbannar någon]
/toggleid [man sätter på så att man kan se folks id]
/togglename [man sätter på så att man kan se folks steam namn]
/setjobb (id) (jobbid) (rang) [man ger en person ett jobb och rang]
/m (id) [om man ska skriva till någon privat ig]
/who (id) [man ser vilka roller en person har alltså icke medlem, medlem eller kriminell]
/giveitem (id) (item) (hur många) [man ger någon en sak ig]
/tpm [man tpar till din waypoint]
/sc [man skriver i staff chaten ig]
/ooc [man skriver i ooc så att hela servern kan se]
/announce [man gör en announcement]
/clearinventory (id) [man tar bort allt någon har i sitt inventory]
/dv (radie) [man tar bort alla bilar inom viss radie]
/spec (id) [man specar någon person]
/specoff [man sluttar speca]
/skin (id) [man gör så att någon kan byta om sin karaktär]
/reportlist [man ser alla reports som har skickats in]
/addkey (namn) [man spawnar in en nyckel]
/ped (id) [man ger någon ped menyn]
/banoffline (hexid) [man bannar någon som inte är i spelet]
/clearchat [man tar bort allt som har skrivits i chatten]

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka