ville.ss | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville.ss

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alex

Ditt discordnamn: dalle_4

Ange ditt födelsedatum 4 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag bör bli staff därför att jag tidigare varit Staff på andra serverar där jag framförde ett gott exempel som staff och var dessutom väldigt aktiv.
Jag som person är en väldigt rättvis individ vilket gör att besluten som sker bland staffs och spelare blir rättfärdiga.
Jag är aktiv och trevlig. Jag kan alla regler så jag vet vad som är rätt och vad som är fel. Har varit staff på en annan server och gjorde mitt jobb perfekt. Jag låter inte spelare få övertag i ärenden när de gjort fel och låter inte dem få bestämma sina straff

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har vart med på Unive och denna community i ett par år och jag har sett en hel del ny spelarbas som inte bara är nya till Unive men till RP. Med detta så förkommer nya problem samt återkommande problem som måste lyftas upp. Jag tycker att allt för många staffs säger att man gjort fel och sen tar åtgärder vilket man ska, men jag ser sällan en staff som vägleder spelare till att göra bättre eller att visa hur man ska göra istället när en viss situation händer som ledigt till regelbrott.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag kommer sätta mig och diskutera med andra staffs och komma på en lösning tillsammans kanske kolla in lite noggrannare på me och sme logs eller vad folk skriver i dem. Samt tycker jag att man ska ta hårdare åtgärder på sådana saker, just nu kanske de bara får en varning sen så gör de om det bara. Och detta med skottande mst få ett slut, dom som tillför problem ska bort,specielt dem som gör rp tråkig. Samt att någon måste ta tag i polisens rp, dom rpar fritt och tror att dem kan göra vad de vill. Sedan att det är många som inte följer röst regeln måste också få ett slut, de kmr få en varning lyssnar de ej då blir det hårdare åtgärder.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Ett väldigt enkelt sätt är att man har en bra torn i support eller om en person har en fråga att man svara på de på ett bra sätt. En till ska är att man man skulle ta återgäder på någon att man skulle ta de till support så att man kan få en bra syn vilket från båda sidorna. Man ska även kunna ta rätt beslut och även vara bestämd på sakerna med. Det är ju inte så bra om en staff som ska ta återgärder sitter och tvekar på det hela med.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går gymnasiet, mina veckor kan se annorlunda ut, under helger kan det ske att jag går ut med vänner under dagen, men under vardagar så har jag skola självklart sedan så tränar jag gym. Har inte jättemycket som sker under dagarna men kommer kunna spela iaf upp till 3 - 6 timmar om dagen, helger kan siffrorna gå upp enormt mycket.

Hur länge har du spelat på Unive? 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har varit krim ansvarig på unive och staff på andra serverar inann unive

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka