Nekad Emil_33 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil_33

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? !Bismilla#0375

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga akrivitet är att jag kommer hen vid 15 spelar t 17 sedan så har jag träning sedan så komer jag hem 19 och då spelar jag t 22 eller 23-

Hur länge har du varit medlem på Unive? Just nu har jag varigt medlem i nog 1 vecka men innan har jag varigt medlem sedan 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
Många felaktiga bannsför jag hade samma steam namn som andra
https://cdn.discordapp.com/attachments/813098052042620988/1008445428792041543/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt uppgift är att man ska underlätta för alla staffsen alla det mindre ärenda som att folk lallar eller gör så regelbrott där saker kommer lössas med en 60 minuters ban eller kick eller tillsägelse. Du ska även dva bilar som bara folk har lämnat på torget som står i vägen. Även så kan du revive någon som då dog av en bugg eller kanske blev vdm eller rdm.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt på unive för att jag vill kunna hjälpa till att göra servern till en bättre plats att dva och då få bort alla det lallare som bara förstör server eller folk som gör små regelbrott som förstör då. Även vill jag kunna underlätta för staffsen så jag kan ta hand om det mindre ärende eller på ställen där inte en staff är.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det kan vara t.ex att du revive dig sjläv mitt i ett skottlossnings scenario. eller kickar någon när du är i under lägen. Det är att du använder dina krafter som servervakt exakt mot vad du ska använda det för.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka