Accepterad emil121212 | Medlem ansökning | Craxz

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil121212

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199067734728/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil pettersson

Vad är ditt discord namn? FAKE ARCADE#8998

Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Emil andersson och han älskar bilar och föd 2000 så han är 22 år gammal han var mycket med sin pappa när han var liten och han har ingen kriminel bakrund men hans pappa dog när han bara va 12 så emil har inte kunnat fokisera på något job för han tänker för mycket på sin pappa men hans mamma lever och jobbar att hjälpa kammla pärssoner som behöver hjälp och sen har han en syster som heter tyra som är 24 år gammal och henes dröm är att bli en känd frisör och kunna ha ett bra liv utan att tänka på pappas död och min pappa var föd 1951 så han blev bara 71 innan han dog av lung canser och det blev mycket svårare för mamma och ta hand om 2 barn själv för hon fick inte så bra betalt och det blev bara svårare och svårare till slut försökte hon ta livet av sig men blev stoppad och jag bara va i min säng hela dagarn och grät för jag visste att mamma måde tiligt det är min karaktär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag ska bidra till en positiv upplevelse i servern, och hjälpa nya folk till servern så de gör de till en tryggare stad. och bli betre på att rpa och få en bra framtid på unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med och jobba hjälpa människor och ha riktigt kul. Och jag skulle kunna jobba som vad som helst för jag ska göra staden till en tryggare stad. och bettre rpeande för andra personer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte spela för din vinst utan RP Och du ska spela Rp för dig och andra.

Hur hittade du Unive? från twitch en kille som hete drobz och jag tyckde att den såg bra ut så jag tästade och blev kär i servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka