Inaktuell Emil.T | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil.T

Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: emilthorsell

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2013

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag passar som staff eftersom jag är lugn, rättvis och tar ansvar. Jag har bra koll på RP-reglerna och förstår vikten av att alla behandlas lika, oavsett vem det ärJag stressar inte fram beslut utan försöker alltid lyssna på alla parter innan jag agerar. Mitt mål som staff är att hjälpa till att hålla en seriös och rolig RP-miljö där alla kan trivas. Jag är aktiv, mogen i mitt sätt att hantera konflikter och vill bidra till att servern utvecklas på ett bra sätt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker generellt att Unive är en bra server, men det som ibland inte fungerar optimalt är att vissa situationer tar lång tid att hanteras, särskilt reports. Det kan göra att RP:n bryts för de inblandade.Jag upplever också att alla spelare inte alltid har samma koll på reglerna, vilket kan leda till onödiga konflikter. Det är inget ovanligt på större servrar, men något som kan förbättras med tydligare vägledning och närvarande staff.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att vi är snabba på svara reports, ta bort folk sombryter mot regler, folk som bara är inne för att förstöra, göra så att allt funkar som det ska och att för bättra servern

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff-roll innebär för mig att alltid vara lugn, neutral och respektfull, oavsett situation eller person. Jag följer serverns regler och staff-riktlinjer, lyssnar på alla parter och fattar beslut baserat på fakta – inte känslor eller personliga relationer.Det är också viktigt att kunna kommunicera tydligt, hålla en bra ton och aldrig missbruka sina rättigheter. Som staff representerar man servern, både i spelet och utanför, till exempel på Discord.För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt eftersom staff sätter standarden för hur servern upplevs. Ett professionellt agerande skapar respekt, förtroende och en trygg RP-miljö för alla spelare.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar att lägga upp mitt staffarbete genom att ha tydliga gränser mellan staff, mitt privata liv och min egen RP. När jag är inne som staff fokuserar jag fullt på staffuppgifter, och när jag spelar RP gör jag det som vanlig spelare utan att blanda in staffrollen.Jag kommer att vara aktiv och tillgänglig enligt den tid jag har, men också vara tydlig med när jag inte kan vara online, så att mitt privata liv inte påverkas negativt. Jag ser balansen som viktig för att kunna prestera långsiktigt och fatta bra beslut som staff.På så sätt kan jag bidra stabilt till servern utan att varken staffarbetet eller RP:n blir lidande.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på UNIVE i Ungefär 2,5 månad nu och jag tycker att det är en väldigt rolig och bra server, Jag kommer alltid att spela på unive så länge dom inte lägger ner

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har tidigare varit staff på min kompis server så jag vet hur mycket fungerar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej det är jag inte, jag är redo att jobba inom allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka