Nekad emil Jarl | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emil Jarl

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799069751/

Ditt Hex-ID: 110000131ff2237

Vad är din discord tagg? X3MVW#3612

Vem var det som bannade dig? Leon00

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230123_180917.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var en kille som slog ihjäl en grabb på allmän plats. notera att de var inte jag jag stod brevid.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var med en polare in- game och då valde han att börja slåss och det gick så långt att han slog ihjäl han som han slogs med, kommer inte riktigt ihåg anledning varför han började slåss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta var en felaktig ban för att jag bara var med. jag slog kanske ett slag men det var för att jag råkade. Det var inte jag som dödade honom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Jag hade kunnat sagt åt min polare att inte gjort de han gjorde och man hade kunnat löst de med social RP istället för att bara döda honom. Jag ångrar att jag inte sa något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag kommer tänka efter mera och säga till om det inte är något som görs fel eller sådant.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka