Ej Antagen Emil Ericsäter | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil Ericsäter

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Chef(Gripen taxi)

Vad heter du i verkligheten? Emil Ericsäter

Vad är ditt användarnamn på discord? hinkenemil

Ange ditt födelsedatum: 25 Oktober 2025

När fick du medlemskap på Unive? 9 Augusti 2025

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare arbetat på Mekonomen där jag haft mycket kontakt med både kunder och kollegor, vilket gett mig en bra förståelse för vikten av god kommunikation och service. Jag har också haft ansvar för att lösa problem snabbt och effektivt, vilket jag tycker är en viktig egenskap som chef. Genom att arbeta både självständigt och i team har jag utvecklat min förmåga att organisera och prioritera, vilket gör att jag kan hålla ordning på både personal och arbetsuppgifter. Jag tror att dessa erfarenheter, tillsammans med min vilja att vara en lyhörd och stödjande ledare, kommer att vara värdefulla i min roll som chef på Gripen Taxi

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Min framtida plan är att fortsätta utvecklas i rollen som chef och se till att teamet fungerar så effektivt och bra som möjligt. Jag vill arbeta för att skapa en positiv och produktiv arbetsmiljö där alla trivs och gör sitt bästa. Jag ser fram emot att kontinuerligt förbättra våra arbetsprocesser och hålla en hög nivå av kundservice. För mig handlar det om att långsiktigt skapa stabilitet och säkerställa att vi når våra gemensamma mål, samtidigt som jag stöttar mina medarbetare i deras utveckling.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag har god förmåga att planera min tid och prioriterar alltid mina arbetsuppgifter för att kunna vara en närvarande och engagerad chef. Jag förstår att rollen kräver både flexibilitet och tillgänglighet, och jag är beredd att lägga ner den tid som behövs för att leda teamet på bästa sätt. Jag ser till att hålla en bra balans så att jag kan vara tillgänglig när det behövs, samtidigt som jag säkerställer att de dagliga arbetsuppgifterna fungerar smidigt."

Har du läst våra grundregler? Ja

Din ansökan har blivit Nekad på grund av att den är skriven av AI.
Du har även fått blacklist från att ansöka till någon annan chef positionen på servern.

Om du vill göra det eller överklaga detta beslut så ta kontakt med den nuvarande Koordinatorn över jobb-ansvariga i PM.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka