Nekad Emil.dry | Medlem ansökning[Mico] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil.dry

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Emil422/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? A J M I L#5185

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Andersson. Han är 32 år. Utseende: Mörkbrunt hår, 1,87 meter lång, blåa ögon, bruna ögonbryn och lite solbränna, Emil gillar att ha på sig t-shirt med ett par sköna byxor i temat mörkgrön/svart. Militärbyxor älskar han. Han har även ett fobi för ormar. När Emil ser ormar så blir han rädd, yr och konstig. Emil älskar att åka i sportbilar & Off-Road bilar. Det är sån underbar känsla att ens sitta i en sportbil. När man sitter i en körande sportbil så får man sånt adrenalinkick. Så man blir jätteglad. Under Emils skolgång så blev han mobbad. Han tappade motivationen till att plugga och ens gå till skolan .Emils största dröm är att bli mekaniker. Emil fortsatte att kämpa på i plugget i många år. Och han blev bättre och bättre på alla ämnen, så mobbningen stoppade ej mig för att plugga. Emil flyttar hemifrån vid 19 års åldern. Han flyttar till Göteborg, i Kungsbacka. Där köper han en liten Etta som han kan bo så länge. Han fortsätter att plugga vidare varje dag & kämpar i plugget. Emil utbildar sig till mekaniker nu och han ska försöka att skicka in en ansökan till mekaniker men han måste ta kontakt med en personal-ansvarig eller helst chefen. Han fick tag i Chefen. Men det som saknas det är att han/Emil saknar medborgar-skap i denna stad, så han kan ej bli mekaniker än. Men vi får se i framtiden om har får medborgar-skap eller inte.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag vill bli medlem på denna stad är för att jag söker en seriös & en bra server med bra staffteam. Jag är en seriös rp:are & darför vill jag ansöka till denna servern. Servern är även bra uppbyggt. jag kommer även skapa bra och roliga scenarion för mig själv & för allmänheten. jag vill även bli medlem på Unive för att jag älskar denna servern av de jag sätt :)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserar mig på Unive det är att den är unik med bra scripts & så är det bra hårda regler. Som sagt det är även rp nivån på servern som gör mig intresserad.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den på listan i FiveM för ett tag sedan.

Vad har du för mål med ditt rollspel? 1.Mitt mål med mitt rollspel på Unive det är att bidra med bra & seriös rp från mig.
2. Bidra/fixa med roliga & välgjorda scenarion till allmänheten men samt hålla mig till suntförnuft.
3. Jag ska försöka att bli Autoexperten/Merkonomen/Falck & hjälpa folk med deras fordon & sprida glädje till folk =)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att utveckla min rp mer & sprida glädje & kärlek till folk. mitt mår är även att skaffa ett bra & roligt jobb!

Lite samma som på frågan över :) ^

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu bara Unive :)

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det gör jag & jag accepterar det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka