Nekad Emil! | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil!

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
738
Reaction score
653
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185509536/

Ditt Hex-ID: 1100001471efd6e

Vad är din discord tagg? Emil!#6335

Vem var det som bannade dig? IcaMaxi

Bild på banmeddelande: Ban Ica.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar till 100% varför du bannade mig, jag har lärt mig av detta och hoppas att jag kan få en ny chans. Men jag satte på mig säkerhetsbälte. sedan så boosta min bil och krocka i en annan så flög jag ur och jag var typ uppe i 40 när vi krockade. Flög typ 4 meter, sen så rpar jag på skadorna väldigt försiktigt och lugnt sedan medan jag fortsatte rpa så blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hoppade in i min bil och körde jag satte på mig säkerhetsbältet, sen så boosta min bil upp i typ 40 sedan så krockade jag i en bil och flög ut ändå. Sen så rpade jag på skadorna väldigt bra och gjorde ett litet scenario av de sedan så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna var både felaktig på ett sätt och på ett sätt rätt men jag som spelare lär mig själv mer av en kick i det tillfälle eller en tillsägelse än en ban. Då detta var inte så grovt enligt mig och bättre val skulle staffen som bannat mig kunna ta enligt mig men förstår att han valde att banna mig. Men då jag såg det frän en vilken och han från en.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev perma bannad för hets ooc och ja jag var i ett scenario där jag ja skrev ut en sak som inte var ok och tar stark lärdom av den bannen och kommer inte ske igen. Min andra ban är när jag råka säga restart ingame då jag rpka hålla inne min push-to-talk knapp. Sedan så har vi när min kompis dsynca in i mig så skratta jag istället för att rpa på skadorna. Jag lär mig av alla banns jag fått och kommer utveckla min rp mer och mer och få ändå mer lärdom. Och när det var inom Polis korruptionen så köpte jag roller och ångrar det som alla mina bans. Sedan denna bannen som var en väldigt dum fråga jag ställde och ångrar det, då en dum fråga från början. Även denna också jag abuse tvätten genom att använda X. Sedan denna bannen har jag väll lärt mig till vad jag ska göra till nästa gång men var lite hårt med en ban :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat skita i att revva utan att rpa där ifrån, själv tycker jag att jag utveckla scenariot bättre med att revva och rpa skadad än typ död. D¨¨ det blir inte super grova skador av den krocken då de skedde i ganska låg hastighet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig, men jag som spelare lär mig själv mer av en kick i det tillfälle eller en tillsägelse än en ban. Då detta var inte så grovt enligt mig och bättre val skulle staffen som bannat mig kunna ta enligt mig men förstår att han valde att banna mig. Men då jag såg det frän en vilken och han från en.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår ni sköter det själva jag kommer inte lägg mig i. :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka