Accepterad Emil.111 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil.111

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384169495/

Ditt Hex-ID: 110000154df0c17

Vad är din discord tagg? 829rr

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-17 133514.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? montage

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände att jag var inne i unive och senare träffade på några gamla polare och köpte en bil av dom senare snackade vi lite på discord och jag kommer på att jag har varit i samma gäng med dom. under denna tid var jag Wl på unive inte krim och seanre la jag ett gammalt unive montage som jag hade förut det var gjort februari 2024 mer än ett år sedan och sen blev jag bannad ingame och i discord för p12 montage.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolout mitt egna och ingen annans fel tar fullt ansvar för mina handlingar och ångrar det som fan vill bara verkligen få en ny chans eftersom varit bannad ett tag nu och känner att suget är på mer nu än vanligt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror faktiskt inte jag blivit det eftersom jag är väldigt seriös inom mitt rp och mogen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat slå till mig själv i huvudet och tänka "vafan är det jag håller på med detta är inte jag"

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolout såna här saker/handlingar kommer aldrig att ske igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

snälla toris jag lovar dig att jag skärpt mig och vet jag har gjort fel och detta kommer inte upprepas jag lovar om du ger mig en till chans kommer jag aldrig göra något fel igen snälla vill bara komma tillbacka till unive montaget är raderat och kommer alltid förvara så snälla ge mig ny chans

Din besluts överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Du kommer få unban under kvällen när en annan staff kan hjälpa till med att unbanna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka