Emi | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emi

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Emma

Vad heter du på discord? Emie#0069

Ange ditt födelsedatum 6 April 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan oftast spela från runt 16:00 till kanske 22:00 på vardagar.
På helger kan det vara allt möjligt från 12:00 till 00:00 på natten.
Det är helt olika på vad som händer eller om jag är ledig.

Berätta om dig själv Jag är en tjej på 17 år, Jag har mycket fritid framför min dator och gillar att spela fivem, Rp och andra spel, Jag går i gymnasiett och där går jag linjen teknik, Jag gillar att programera och trixa med till exempel plugins till minecraft, Skripts via lua och mycket mer, Jag är ganska ofta med vänner ute på byn där jag bor annars är jag med min familj.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa Unive med "trollers" och mycket mer, Prata vett i folk så dem börjar bete sig och hjälpa till med programeringen lite.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 1-2 år nu, Har ej varit den aktivaste men funderar på att börja nu igen!

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Unive är en speciell fivem server men det är en server som har mycket potential och mycket bra rp i det hela kaoset som kan uppstå ibland.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan hjälpa folk med bans, mutes, etc
Då jag vet en del om programering, etc.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag kan mycket om scripts och kommandon jag har innan spelat på Underground rp som är en 18+ server men jag kom in för att jag gav mitt bästa rp moments.
Sedan har jag varit Admin / staff på flera servrar jag lämnat med tiden då servern inte varit min smak.
Jag är otroligt bra på att agera vid scenarion då folk gör fel inom rdm och lall mm.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Dom här är kommandon jag är bekanta med:
/bring
/sqlban
/sqlunban
/sqlsearch
/dv
/goto
/setjob
/spec
/noclip
/sqlbanoffline
/tpm
/revive
/bring
/kick
/freeze
/sqlbanhistory

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag är otroligt bra på att lära mig nya saker när det handlar om rp och kommandon, Jag kan de flesta grunderna inom det mesta i staff göra.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag är beredd att sluta där då. Jag satsar gärna på unive då jag känner mig mer hemma här.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nix <3

Vidare till intervju

Godkänd efter muntlig intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka