Antagen emanuel1234w | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

emanuel1234w

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Båtbolaget

Vad heter du IRL? Emanuel

Vad heter du på discord? nitr2z

Hur gammal är du? 14 snart 15 om 1 månad

Hur länge har du spelat på Unive? har spelat över en 1månad

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Hur jag kommer kunna utveckla båtbolaget? Jo det jag kommer göra är att hålla jobbet aktivt hålla kolla så att alla anställda gör sitt jobb rätt så vi inte har lalliga anställda kommer även hålla små utbildningar hur man ska bete sig inför kunder och hur man ska agera och sälja in en båt till anställda så dem vet hur dem ska inledda och avsluta sitt arbete när dem försöker sälja in båten. Även kommer anställda rätt folk till yrket genom att gör små bakgrunds checkar så jag vet att dem är inte är lalliga kommer även se till så att alla sköter sig. Jag kommer vissa mig på mitt professionella sida så dem har en förebild o se upp till det är även viktigt och vissa upp mig i jobbet så anställda vet att jag är aktiv och kommer skötta allt rätt. Kommer alltid ge kunden ett gott leende så dem vet att dem är vällkomna och trygga när dem ska kolla på båt eller köpa. Viktigt också att man höger upp rätt folk som har visat framfötterna inte dem som jag känner det är bättre och ha en som har visat framfötterna än att ha en vän som kommer miss sköta sig

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har ganska mycket erfarenheter inom detta yrke jag vet hur systemen fungera och har varit chef på andra servers som jag har spelat på

Hur ofta kommer du vara inne? 1-5,5 Timmar har skola men ksk mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig annars blir du automatiskt nekad.

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka