- Meddelanden
- 134
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Emanuel
Ditt discordnamn: Emanuel.H08#0001
Ange ditt födelsedatum Jag är 14
Varför ska just du bli staff? För att jag kommer vara aktiv och kommer vilja det bästa för servern och göra allt som jag ska, jag kan ta åt mig av kritik och inte bli sur eller strunta i det, jag kommer vara så snabb jag kan i tex pm och på discord servern, kommer även vara så snabb som möjligt i /report osv, kommer satsa allt på mina ansvars områden och komma så långt som möjligt. Jag kommer inte vara rädd för att använda dom permsen jag har men inte använda dom till någons fördel utan rättvist, jag har varit server vakt sedan någon stans i januari eller februari så jag har koll på en del kommandon men jag kan fler staff kommandon också jag vill helst bli jobbansvarig för att jag gillar den lagliga rpn men det är mycket som inte går ihop för att vissa företag är inte så aktiva och jag är ingen som håller på och klagar på dom som inte är aktiva utan jag vill hjälpa dom som inte är det för att vissa tex chefer är bra chefer men det är ingen som vill jobba eller vara aktiv men chefen har stora planer på företaget så då kanske man kan snacka med den och så får man snacka om vad som inte funkar och vad man har för planer med företaget. Och jag vill bli donations ansvarig för att jag gillar att snacka med folk och jag tycker att det ser kul ut att både snacka med folk och visa runt vad man kan donera för eller säga priser eller ta att man är ska visa hur man ska göra när man någon ska donera och fixa det den donerat för. Vad jag än får för roll inom staff teamet så kommer jag ta det seriöst och vara så aktiv och nogsamt som möjligt
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Vardagar:
Måndagar: 16-22 (om jag inte har träning)
Tisdagar: 16-22
Onsdagar: 15.40-22
Torsdagar: 15.30-22 (om jag inte har träning)
Fredagar: 14.30-22
Helg: (Om jag inte är borta)
Lördag: 6-8h om dagen
Söndag: 6-8h om dagen
Lov: (Om jag inte är borta)
5-7h om dagen
Hur länge har du spelat på Unive? 1år och 2 månader som aktiv på servern och typ 1år som medlem
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inte varit staff men jag är servervakt och har varit det i lite mer än ett halvår men jag har också varit medlemskaps ansvarig för ett tag sedan. Vill även tillägga att jag kan de flesta kommandon som man använder när man specar runt och är väldigt snabb på dom som man använder som sv kommandona tex toggleid och svban om man bara vill sätta en ban på en timme och dv osv men man får väll lära in sig dom andra kommandona också
Här kommer några kommandon:
/sqlban för att stänga av en spelare
/toggleid för att se spelarens id
/togglenamne för att se spelarens steamnamn
/sqlbanhistory för att se hur många gånger en spelare har blivit bannad
/sv för att skriva i servervakt chatten
/sc för att skriva i staff chatten
/svban för att banna en spelare i 1h
/kick för att sparka en spelare men så att den kan gå in direkt igen
/clearchattforall tror jag för att rensa chatten tex twt och b ooc osv
/giveitem för att ge ett föremål
/setjobb för att ge ett jobb till en spelare
/ped för att ge pedmeny
/sqlunban för att unbanna en spelare
/bring för att dra en spelare till sig
/goto för att gå till en spelare
/noclip för att bli onsynlig och flyga runt
/announce för att skriva ett viktigt medelande
/ooc för att skriva i ooc så att alla ser
/sqlbanoffline för att banna en spelare som har lämnat eller inte är inne på servern
/spec för att bli som personen man speccar
/freeze för att frysa en spelare så den inte kan röra på sig
/m för att skriva ett pm till en spelare ig
/revive för att återuppliva en person som dött
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom?
RP: Vill specca runt och se till så att allting sköts som det ska
Donation: Sitta i don och hälpa folk med deras ärende
Jobb: Jag gillar det lagliga delen av rpn så jag vill utveckla det
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan tänka mig vara lite vad som helst men helst jobb, donation och rp
Ditt discordnamn: Emanuel.H08#0001
Ange ditt födelsedatum Jag är 14
Varför ska just du bli staff? För att jag kommer vara aktiv och kommer vilja det bästa för servern och göra allt som jag ska, jag kan ta åt mig av kritik och inte bli sur eller strunta i det, jag kommer vara så snabb jag kan i tex pm och på discord servern, kommer även vara så snabb som möjligt i /report osv, kommer satsa allt på mina ansvars områden och komma så långt som möjligt. Jag kommer inte vara rädd för att använda dom permsen jag har men inte använda dom till någons fördel utan rättvist, jag har varit server vakt sedan någon stans i januari eller februari så jag har koll på en del kommandon men jag kan fler staff kommandon också jag vill helst bli jobbansvarig för att jag gillar den lagliga rpn men det är mycket som inte går ihop för att vissa företag är inte så aktiva och jag är ingen som håller på och klagar på dom som inte är aktiva utan jag vill hjälpa dom som inte är det för att vissa tex chefer är bra chefer men det är ingen som vill jobba eller vara aktiv men chefen har stora planer på företaget så då kanske man kan snacka med den och så får man snacka om vad som inte funkar och vad man har för planer med företaget. Och jag vill bli donations ansvarig för att jag gillar att snacka med folk och jag tycker att det ser kul ut att både snacka med folk och visa runt vad man kan donera för eller säga priser eller ta att man är ska visa hur man ska göra när man någon ska donera och fixa det den donerat för. Vad jag än får för roll inom staff teamet så kommer jag ta det seriöst och vara så aktiv och nogsamt som möjligt
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Vardagar:
Måndagar: 16-22 (om jag inte har träning)
Tisdagar: 16-22
Onsdagar: 15.40-22
Torsdagar: 15.30-22 (om jag inte har träning)
Fredagar: 14.30-22
Helg: (Om jag inte är borta)
Lördag: 6-8h om dagen
Söndag: 6-8h om dagen
Lov: (Om jag inte är borta)
5-7h om dagen
Hur länge har du spelat på Unive? 1år och 2 månader som aktiv på servern och typ 1år som medlem
Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har inte varit staff men jag är servervakt och har varit det i lite mer än ett halvår men jag har också varit medlemskaps ansvarig för ett tag sedan. Vill även tillägga att jag kan de flesta kommandon som man använder när man specar runt och är väldigt snabb på dom som man använder som sv kommandona tex toggleid och svban om man bara vill sätta en ban på en timme och dv osv men man får väll lära in sig dom andra kommandona också
Här kommer några kommandon:
/sqlban för att stänga av en spelare
/toggleid för att se spelarens id
/togglenamne för att se spelarens steamnamn
/sqlbanhistory för att se hur många gånger en spelare har blivit bannad
/sv för att skriva i servervakt chatten
/sc för att skriva i staff chatten
/svban för att banna en spelare i 1h
/kick för att sparka en spelare men så att den kan gå in direkt igen
/clearchattforall tror jag för att rensa chatten tex twt och b ooc osv
/giveitem för att ge ett föremål
/setjobb för att ge ett jobb till en spelare
/ped för att ge pedmeny
/sqlunban för att unbanna en spelare
/bring för att dra en spelare till sig
/goto för att gå till en spelare
/noclip för att bli onsynlig och flyga runt
/announce för att skriva ett viktigt medelande
/ooc för att skriva i ooc så att alla ser
/sqlbanoffline för att banna en spelare som har lämnat eller inte är inne på servern
/spec för att bli som personen man speccar
/freeze för att frysa en spelare så den inte kan röra på sig
/m för att skriva ett pm till en spelare ig
/revive för att återuppliva en person som dött
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom?
RP: Vill specca runt och se till så att allting sköts som det ska
Donation: Sitta i don och hälpa folk med deras ärende
Jobb: Jag gillar det lagliga delen av rpn så jag vill utveckla det
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag kan tänka mig vara lite vad som helst men helst jobb, donation och rp
Senast ändrad: