Nekad Elyas Var Här | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legion_exe

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199795134716/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d5de0fc

Vad är din discord tagg? legion_exe

Vem var det som bannade dig? klaekso ban. tror de var en krim ansvarig som kollade logs

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: jagärledsensnällaforlåtmig.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de bannade mig. Eller tror inte vet att de banned mej pga att jag dupade pengar på unive. Jag ångrar detta extremt mycket!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tror jag 30 miljoner av dupade pengar som jag använde när jag kopte vapen och hus. Samt lite bilar som ferraris. Jag track F8 när jag satt i en bil och sen spawnmennuade och la pengar i handsfacket och dupade så. Jag blev bannad for 2 månader sen och jag saknar minnerna på marja-lisas och inquisitor där jag brukade jobba innan. Jag vill tillbaks till en bra rp miljo och kommer aldrig gora ett regelbrott igen. Och jag ångrar till tusen procent vad jag gjorde. Och är redo att återvännda som en kanske polis eller en vanlig sc styling arbetare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ingen felaktig ban ooch det är enn riktigt bra beslut att banna dupers. men jag ber om ursäkt for allt jag gjorde och ångrar mig så mycket. Asså allt kul jag hade på unive tog slut på grund av ett mistag att dupa. Ber om ursäkt som jag sa tidigare

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror jag blev bannnad 2-3 gånger tidigare när jag lallade. Då fick jag sv ban och kanske 1 gång där jag fick en felaktig ban. men jag kan inte gora kommandot /totalban så vet it exakt så ni kan kolla upp det. Men ja jag har lärt mig av mina tidigare bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, Abslolut inte dupa for staffteamet kommer tillslut hitta en. Och jag ska läsa reglerna och holla koll ifall nån gor regelbrott och rapportera det. Och aldrig aldrig aldrig gora samma mistakl igen. Och rapportera buggar som duping buggen. jag kommer ihåg minnerna på marja-lisas där jag gjorde excellent jobb och dom där 20% av pengarna man fick blev man så glad av. Nästa gång kommer jag ALDRIG ALDRIG gora fel. Snälla jag ber är ge mig en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Inte dupa eller skapa problem på server. for jag kommer få problem men jag fick nu en lärdom att ALDRIG gora regelbrott igen. Och jag fattar jag kommer behova kopa om krim och allt sånt ifall jag blir unbannad. Snälla unbanna mig jag ångrar mig så mycket och har gråtit 2 nätter på grund av bannen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar det. Hoppas ni forlåter mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka