Nekad Elyas Var Här | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

legion_exe

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199795134716/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d5de0fc

Vad är din discord tagg? legion_exe

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: banmedelandet.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Felaktig anticheat ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle sälja 10 millar krypto och när jag gjorde det råkade jag spamma for snabbt. Jag track cirka 10 gånger så det skulle vara typ 100 milljoner anticheatet trodde jag sålde vilket instant bannade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban pga av mitt wifi tror jag har delayat det på nåt sett for jag har inte så snabbt wifi. Jag vill även säga det är felatigt for jag spammade click knappen på min mus. Som sagt mitt wifi nästan helt cuttade ut när jag track på sälj knappen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, Jag tror inte jag har blivit bannad. Kanske 1 timme ban pga svagt lall

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte spamma låta ta det lungt. Jag skulle även kunna forvara minde pengar i krypto. Men ända anledningen var att jag sparade till import

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Vara forsiktig när det kommer till att sälja mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det forstår jag

Senast ändrad:
Asså ifall ni unbannar mej och accepterar den här overklagan skulle ni kunna wipa min data på alla karaktärer så jag måste starta från noll

Sktisnack, du har försökt dupa pengar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka