Elvineee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elvineee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Vad heter du på discord? Elvin#7091

Ange ditt födelsedatum 21 November 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig ansöka till att bli en medlemskap ansvarig är att det är ett mycket trevligt och välkomnande uppgift att ha och att vara i en sån position är också ganska seriöst. Jag vill gärna välkomna nya folk på denna server och lära känna nya folk såklart. Det är också mycket intressant att läsa folks medlemskaps ansökningar och se vad folk har att säga om sig själva och varför just de ska komma in och bli en medlem i denna servern. Det är väldigt roligt som sagt att också få höra att folk vill bli medlemmar och göra servern till en mycket bättre ställe än vad de redan är. Det är också väldigt roligt att ha intervjuer med folk som vill bli medlemmar och även där ser man om dom tar detta seriöst eller inte.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni borde välja mig eftersom jag kommer att ta denna uppgift ganska seriöst och ibland kan det ha hänt att medlemskaps ansvariga har släppt in folk som bryter mot regler i server och det är inte deras uppgift, jag förstår vad man ska göra och säga som medlemskaps ansvarig. Jag är även inte en sån som accepterar alla utan jag har ganska lätt till att neka eftersom jag tycker att man ska ta in folk som tar det seriöst och inte kommer in för att lalla. Som sagt är det viktigt att folk också känner sig trygga när dom ska bli medlemmar och jag kommer göra så att det verkligen känner det. Att göra denna uppgiften kollar jag igenom ansökningarna ganska noggrant och detta gör jag även snabbt så att jag kan få mer och mer folk som kan ta intervjuer, detta leder ju till mer medlemmar. Jag kommer vara en aktiv medlemskaps ansvarig och därför tycker jag att ni borde välja mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Detta är en viktig uppgift man har. Man ska inte komma med en kaxig attityd utan man måste ta detta seriöst. Jag kommer att bemötta de nya människorna på servern på ett bra sätt eftersom det måste känna sig trygga och inte ha någon ånger alls. Därför måsta man vara chill och soft även omtänksam när man snackar med e nya eller skriver till de. Som sagt ska man ju tänka på hur man själv vill bli bemött och därför ska man visa tillbaka att man är seriös.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vara med att påverka betydelsen genom att visa hur och vad servern är, även hur den fungerar om dom inte redan vet. Även i intervjuerna sa dom ha läst reglerna och redan där har jag haft en påverkan. Man ska visa ett budskap där man verkligen berättar hur saker åtting är. Man berättar även att RPn på servern blir mycket bättre när man blir en medlem och man kan göra mycket mer grejer än innan och det tycker jag är en mycket viktigt betydelse som jag kan vara med att påverka genom att förklara till dessa nya medlemmar. För mig som kan välja ut vem som får medlemskap och dom flesta andra så betyder nog medlemskap på Unive att man är en del av Community och utan medlemmar så skulle inte servern vara så stor som den är idag då det är tack vare medlemmar så kan man göra mycket mer grejer och få mycket mer hjälp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Såklart är det att kunna reglerna, eller ett annat ord för det grundreglerna i RP. Dessa grundregler kommer man att kunna läsa på innan man tar intervjun och då får man lära sig vad det är för regler som finns på servern och även vad man ska göra när man RPar. Det är också viktigt att veta vad man gör i olika scenarios och det tycker jag är ett ganska stort krav att veta. Man ska ha även koll på all information om sin karaktär vilket jag har sett att många glömmer om men detta kan förbättras såklart.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ansvaret att läsa medlemskaps ansökningar, antingen nekar jag de eller sätter jag vidare såklart. När man har nekat så har man 24 timmar på sig att skriva en ny och om någon gör det innan dessa 24 timmar så nekar jag direkt. Om man får en vidare av mig så ska man ha en muntlig intervju. Jag ska ha koll på om personerna säger rätt eller fel och därefter är det upp till det om de kan bli godkända eller ej. Som sagt ska jag ha koll på vad det säger om om det säger fel så blir det en nej och om de gör ett bra jobb så blir det ett ja såklart. Så att mitt ansvar är att ha koll på alla dessa grejerna ock om jag har det så tycker jag att jag är en bra medlemskap ansvarig.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv ganska mycket. På vardagar varierar det eftersom att mitt schema i skolan är lite konstigt men annars kan jag vara inne från 15.00 till 23.00 om det är inga prov eller läxor, om det är det så kan jag vara aktiv i max 2 timmar vilket är ganska mycket ändå. På helgar och lov kan jag vara inne 11.00 till 03.00 ungefär om inte jag går ut där i mellan.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte just nu på en annan server och om jag skulle skulle jag såklart sluta spela för detta är en viktig uppgift man ska fokusera på. Så mitt svar är ja, jag skulle vara beredd att sluta spela på en server för denna uppgift.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte särskilt.

Senast ändrad:
Tillbaka