Inaktuell Elvin22 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elvin22

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elvin

Ditt discordnamn: Jonass#3346

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff för att jag vill öka rp nivån som finns på unive och förbättra unive som finns nu få ut fler lallare och få in mer seriösa spelare till unive för att alla ska ha det så roligt som möjligt jag vill också bli staff för att jag vill specca scenarion för att jag tycker att det är intressant och se hur allt går till och hur de rpar i sitt scenario och om det behövs ta återgärder så finns jag där för att hjälpa till t.ex Skottlosning och de har vapen men lootar andras vapen ändå det går under reglen powergaming (de bill säga de har vapen fast vill ha mera ändå) eller om någon står på piren och säljer en bil och någon i en volvo xc70 väljer att köra över han i 200 km/h då revivar jag han som dog och bannar han som vdmade killen ett annat typ av scenario är butiks rån 3 personer rånar butiken och ena av dom combat loggar med pengarna då kollar jag logs får tag i personen snackar med han i support och tar återgärderna som behövs men om något annat har hänt att de dissconectade mitt i rånet och de har bevis på de så skulle jag kunna ge dom en ny chans att ta sig ingame och fortsätta scenariot de pågår i. jag kan en del komandon och jag vil hjälpa till med reports/helps och specca massa scenarion lära känna andra i staff temet och bara hjälpa till i support och göra folk glada och få folk att känna att de har varit en bra dag efter de har spelat och INTE att man tänker (varför förstörde den lallaren) eller (varför c loggade han) osv... jag vill helt änkelt göra unive till en rolig rp server utan lallare och regel brytare FAST jag vill ändå inte göra det tråkigt för dom som bryter reglerna jag vill att de ska känna att de vill spela efter sin ban igen eller vad som har hänt och lite grunder av vad man ska göra om man är staff och något av detta har hänt bad jag vet iaf.,

Om man ska banna ska man ha KLIPP PÅ DET annars blir det ogiltig ban på det och då kan återgärders ta

om en person man har bannat kontaktar dig ska man svara och om de vill ha klipp då ska man visa men om man väljer att blocka kommer man att få indragen helper

saker som är försvunna ersäts inte beroende på vad

man ska inte skriva massa onödigt i ooc

/noclip Man blir osynlig och kan flygga runt kartan.
/specoff Man specar sig ur från personen man speccade tidigare av.
/givemoney Du ger pengar till en person eller spawnar in pengar.
/addkey Du lägger till en nyckel eller spawnar in en ny nyckel.
/bring Du teleporterar en person till dig som är ingame.
/toggleid Du ser personenernas id ingame.
/Togglename du ser idet på personen och namnet på vad han heter.
/Goto du teleporterar dig till en person!
/giveitem du ger föremål till spelare!
/clearinventory att man rensar någons inventory
/unban du tar bort någons avstängning!
/revive man återupplivar någon som är tex död.
/spectate man kollar på personen som rp och titta på många olika mer information
/sc Man skriver med staff teamets ingame chatt i ooc.
/announce man skriver ut en announcement till hela servern ingame chatt till alla online spelare ingame.
/lban id man bannar en person som har brutit mot reglerna eller gjort fel.
/who Du kollar information om personen och kollar vilka roller han rpar sig på. Som tex krim eller medlem
/reportlist du tittar på vilka som har lämnat in en rapport till unive ingame.
/dv (Area) Du tar bort en bil från kartan eller ingame. som dvas till bärgaren. Exempel en bil står vi motorvägen helt konstig så kan man ta bort den.
/unfreez du tar bort freeze på personen och låta personen rpa sig vidare. utan att hans ska sitta fast eller hon.
/m Du skriver till någon i unive pm privat.
/skin ger skin till folk!
/setjob du ger ett job till en person
/kick man kickar ut en person från servern.
/Svban man bannar någon i en timme om den har gjort lite mer mindre regelbrott.
/frezze man fryser en person fast som rpar ingame gubben
/tpm Man teleporterar sig till waypoint eller gps ingame man har lagt ut på mapen.
/specoff Man specar sig ur från personen man speccade tidigare av.
/givemoney Du ger pengar till en person eller spawnar in pengar.
/addkey Du lägger till en nyckel eller spawnar in en ny nyckel.
/bring Du teleporterar en person till dig som är ingame.
/toggleid Du ser personenernas id ingame.
/Togglename du ser idet på personen och namnet på vad han heter.
/Goto du teleporterar dig till en person!
/giveitem du ger föremål till spelare!
/clearinventory att man rensar någons inventory
/unban du tar bort någons avstängning!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kan vara från måndag 15:00-22:00 tisdag 15:00- 22:00 onsdag 14:00- 22:00 torsdag 16:30-22:00 fredag-söndag 10:00 - 01:00

Hur länge har du spelat på Unive? mer än 2 månader tror jag

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har erfanerheter som servervakt komandon osv fast jag har inte varit sv så länge plus jag har sätt videos när philip320 kör live då har jag kollat lite vad man kan göra och jag kollade på yt videon livet som ägare på unive tror jag den hette.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag skulle kunna jobba med allt jag vill bara hjälpa till i servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka