Accepterad Elton svensson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elton svensson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? tjenaremannen1

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2009

Berätta om din karaktär. Elton Svensson är en man från Irak som har levt ett liv präglat av kriminalitet och en mycket svår uppväxt. Hans historia är en berättelse om överlevnad och kamp i en värld där möjligheterna till en bättre framtid alltför ofta tycks vara bortom räckhåll.

Elton är född och uppvuxen i en av de mest utsatta delarna av Irak, Elton mötte tidigt utmaningar som de flesta av oss inte kan föreställa sig. Hans familj flydde till Sverige och kämpade för att få mat på bordet och tak över huvudet. Utbildning var en lyx de sällan hade råd med, och han tvingades ut på gatorna för att försöka överleva. Det var där han först kom i kontakt med den kriminella världen som skulle komma att bli hans hem i många år.

Under sin tonårstid blev Elton indragen i olika former av kriminalitet. Han såg få alternativ till att försörja sig och sin familj, och den kriminella tillvaron erbjöd snabba pengar och tillfälliga lösningar på de ekonomiska problemen. Han blev delaktig i stölder, narkotikahandel och andra brottsliga aktiviteter. För Elton var det en överlevnadsstrategi i en ogästvänlig värld där chanserna att lyckas på laglig väg var minimala.

Till slut, efter år av kamp och motgångar, fick Elton möjlighet att starta om på nytt. Han insåg att hans kriminella livsstil inte bara hotade hans eget välmående utan även satte hans familj i fara. Med hjälp av några få stödjande vänner och organisationer som erbjöd rehabiliteringsprogram, började han långsamt lämna sitt tidigare liv bakom sig.

Nu lever Elton ett helt vanligt och lagligt liv och har flyttat till staden Unive för nya möjligheter

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan va med och skapa scenarier och händelser som kan ske på servern. Jag tror jag kan göra detta bra eftersom rollspel är en av de sakerna jag verkligen brinner för. Jag vill även bidra med bra RP för alla och inte bara för mig själv. Jag tycker det är viktigt att alla ska ha roligt i ett scenario. Jag vill även vara en del av unives community och lära känna nya människor. Jag är även ganska kreativ när det gäller vissa saker och det tror jag kommer bidra till serverns RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man medvetet agerar på ett som gynnar motpartens vinst i ett scenario. Alltså att man inte alltid tänker att man ska vinna själv. Utan att man även bjuder till för bra rollspel för andra. Rollspel handlar mycket om att ge och ta och därför måste man vara beredd på att inte vinna varenda scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna och har förstått dem. Jag har mycket erfarenhet inom fivem så har koll på reglerna. RDM, som står för Random Deathmatch innebär att man dödar folk utan anledning. VDM, som står för Vehicle Deathmatch innebär att man använder ett fordon som ett vapen. Copbait innebär att man aktivt försöker få polisens uppmärksamhet. Metagaming innebär att man använder OOC info IC. Det är några av reglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på 3 andra servar och därför kan jag en del om rollspel osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror inte det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka