Nekad jagarenasna | Medlem ansökning [TOBBE] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jagarenasna

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elton

Vad är ditt discord namn? jagarenasna

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: min karaktär kommer heta Elton larsson och han är 25 år gammal och fyller år på den andra maj.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Son till Göran Larsson, Rolig och Snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elton Larsson växte upp i en småstad som son till Göran Larsson, en pensionerad snickare med starka principer. Trots faderns förväntningar valde Elton valde samma väg som hans far och började jobba på autoexperten som hans far. Nu bor han i Unive där han frilansar inom bilar och verktyg. Han är eftertänksam och självständig, men bär på en inre konflikt mellan lojalitet till sin far och viljan att följa sin egen väg. Elton drömmer om att starta ett eget bilfrima.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att göra så den blir mer aktiv och jag kan göra så folk är mer trevliga och jag fråga min vänner om dem vill spela på denna servern. Jag kan bidra med djupgående och karaktärsdrivet rollspel som fokuserar på relationer, konflikt och utveckling över tid.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du i rollspel prioriterar berättelsen och den gemensamma upplevelsen framför att alltid ”vinna” eller att din egen karaktär ska komma ut på topp. Det betyder inte att du låter din karaktär förlora utan anledning, utan att du är öppen för att ibland låta motpartens karaktär lyckas – särskilt om det leder till dramatisk eller meningsfull utveckling i spelet.
Till exempel: Din karaktär förlorar en konflikt, inte för att du ”ger upp”, utan för att det skapar ett starkare ögonblick, en vändning eller en ny konflikt att utforska.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej,de tror jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming = Att du måste RPa på skador när du krokar. MetaGaming = att man inte får ta information från till exempel Discord. NLR = New Life Role är att du får inte komma ihåg vad som hände när du dog eller du får inte gå tillbaks till samma ställe. VDM = Vehicle Death Match Är att man inte ska döda folk med bilar utan anledning. RDM = Random Death Match är att man dödar inte folk utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är ny på servern och skulle vilja lära mig mera men kan fortfarande ganska många regler.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning: Inte tagit sin intervju i tid.
Du är välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka