Accepterad Elpatronssk | Ban Överklagan [Berdan1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Patronssk

Medlem
Meddelanden
510
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199632006799/

Ditt Hex-ID: 76561199632006799

Vad är din discord tagg? Sanellpatron

Vem var det som bannade dig? Berra1213

Bild på banmeddelande: IMG_6084.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag rdmade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde på motorbägen skulle råna en kille och så gjorde jag det så sa killen att han känner folk och då va ja tvungen att döds hnm för att han inte skulle minnas de och berätta till sina vänner att ja rånat honom. Senare lite längre fram såg jag han i plocket igen och gjorde misstaget att först råna honom igen och sedan skjuta honom från berget då jag trodde det var tillåtet, då det hänt mig samma grej men jg använder inte det som en ursäkt absolut inte jag har gjort fel och de står jag för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban då jag gjort ett misstag och står för det. Jag rdmade och det är inte alls tillåtet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Copbait, och metagaming,
Jag lärde mig av copbait att inte köra och hetsa polisen.
Metagaming lärde jag att jag inte får ta grejer ooc och sen göra något in game på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta honom vara efter första gången och inte skjuta honom från berget som hag gjorde så det inte räknas som rdm då jag bara dödade honom från berget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag kommer alltid ha ett giltigt scenario till att döda någon och inte bara köra runt och döda en person som jag gjort nu,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka