Accepterad Elnour. | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktoor

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Elnour#5736

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nils Svensson, Han är fööd 2002-06-23 och är 20 år gammal. Nils Svensson gillar att umgås med sina vänner på fritiden och göra mycket dumma grejer. Nils är en väldigt hetsad grabb med adhd och dyslexi. Han älskar att umgås med sina vänner och det är han som låter mest i sitt kompisgäng. Hans uppväxt var väldigt tuff, mamman och pappan till Nils hade inget jobb pågrund av att de var invandrare och inte var svenska medborgare. Det gjorde att dem fick sin enda lön genom A-Kassan. Nils levde upp i ett fattigt hus med inte mycket mat i kylskåpet. Nils gick även förr på en del sporter men fick sluta tidigt pågrund av att det kostade för mycket pengar. Nils hade det tufft hemma men också i skolan där han inte kunde koncentrera sig pågrund av att han hade adhd och dyslexi. På hans fritid som ung gjorde han mycket bus på rasterna och firtiden. Han smällde fyrverkerier i brevlådor gjorde graffiti och blev polisanmäld flera gånger under hans uppväxt. Han gick ut 9:an med nästan F i varje ämne och en prick i registret. Han kunde därför inte söka en linje i gymnasiet och blev kvar hemma på dagarna. Hans kompis som gick i Nils klass hamnade i samma väg. Nu funderar jag och han på att börja gå med i gäng och beckna för att tjäna sina första pengar. (Ska köpa krim)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servern med en hög rp nivå. Jag kommer kunna sälja droger men även plocka, göra massor av roliga scenarion med mitt gäng såsom, Bankrån, Butiksrån osv. Till servern kommer jag även alltid ha ett glatt humör och bemöta andra som dem vill bli bemötta själva. Tycker även att suntfönuft är väldigt viktigt men även att man inte alltid vinner alla scenarion, vid t.ex butikssrån så kanske några gånger den kriminella sidan vinner och några gånger polisen vinner. Jag är inte här för att vinna varje scenario utan jag är här för att se till att skapa roliga scenarion och att ha en hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ungefär det jag skrev ovanför men det är att man inte alltid ska vinna i ett scenario. Man ska inte se till att vinna varje scenario för då blir det inte kul för andra att rpa utan istället ska man försöka skapa ett scenario.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig som hade gått från ortenwave

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka