Nekad ElmoBelmo | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ElmoBelmo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Kräm1g-Kräm (ElmoBelmo)#5470

Hur gammal är du? 16 år gammal

Hur många timmar har du på Fivem? runt 600 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef just för att jag har sedan tidigare jobbat väldigt mycket som mekonom och har haft intresset inom yrket. Och just nu så vill jag se ifall jag kan klara av en ny nivå inom yrket och se hur det är och om jag är rätt för det. Själv så tror jag är rätt för det och kommer att klara det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina efranheter inom yrket är att jag har jobbat som mekaniker 4 gånger innan i fyra olika städer och har sett hur det är och har kunskapen om att kunna reparera bilar och ha trevlig ton mot kunderna. Och har också vid ett tillfälle varit biträdande chef för mekonomen. Så mina erfarenheter skulle jag säga är rätt så vassa

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Lucas Berg och har bott i staden I någon månad. När han kom tills staden så var det svårt för han att passa sig in men efter ett tag så träffade han mer männsikor och kom in i samhället. När Lucas var liten så brukade han och hans bror hjälpa varandra med att bygga deras egna epor och sina moppar. Lucas både på landet och hade stor intresse för bilar och fordon. Väll när han fyllde 18 så köpte han sin första bil och var väldigt stolt att han hade sin första egna bil som han fick hålla på med istället för att ta hans farsa. Bara efter några år därefter så sökte han till mekonomen och jobbade där ett bra tag och visade vad han kunde med att meka med bilar och han var som en dold talang inom att meka med bilar. Just nu så är Lucas 27 år gammal och har sett vilket skönt folk det är i stan och han såg att mekonomen söker en chef så kände han direkt att han vill visa staden vad han kan gå för.

Annars så är Lucas en skön och lugn person som har lätt för att snacka och kan komma fram till nått. han kan också vara bestämd och väll när han är bestämd låter det som om han är arg och skäller men så är det inte utan han vill bara att det ska gå bra för personen och för han själv.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket som jag bara kan. På vardagarna kommer jag mesta dels vara inne på kvällen och på helgerna så kommer jag vara inne på eftermiddagen och kvällen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? yes det kommer jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej har ingen annan som jag kör på

Har du läst våra Regler? yes det har jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka