Accepterad Elmo | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elmo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Vad är ditt discord namn? elmo_u1

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Emil Berglund och han är 25 år, han har haft en jobbig och fattig barndom. Hans pappa var alkolist och de har påverkat emil väldigt mycket då hans intresse för bilar var en grej som blev lite hindrad. Emils pappa brukade slå emil och emils mamma vilket gjorde så att Emils mamma gick in i väggen. När Emil hade fritid brukade han plugga för han ville starta en egen bilfirma så han skulle kunna tjäna mycket pengar men även för han stora intresse om bilar.

Men Emil visste att ifall han skulle få sin dröm uppfylld skulle han var tvungen att få bort sin pappa då hans pappa störde hans plugg. Så en dag valde Emil att ringa polisen på sin egna pappa vilket gjorde Emil väldigt rädd men ändå lite stolt. Efter det hände så var Emil på många BUP besök men han fick även mer tid till att plugga, så han pluggade runt åtta timmar om dagen för att sedan gå ut gymnasiet med alla A. Detta gjorde så att han flytadde till Unive då han hört att det finns fina bilfirmor där som han ville börja jobba på. Så nu hoppas han att bli medborgare och kunna jobba på Marja lisas eller lyxbilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga, spännande, stora och seriösa scenarion, kan göra allt från att vara med om bilfirma rån eller om jag någonsin blir krim så kan jag bidra med stora scenarion som bankrån ex

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för sin egen vinst i ett scenario alltså även låta andra vinna så rpn blir rolig för alla. Tex att du är i ett bankrån och krascha med din bil men väljer att fortsätta ¨åka därifrån för att vinna scenariot. Ett exempel på Powergaming

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm, VDM, SUNT FÖRNUFT, POWERGAMING. RDM= dödar någon utan anledning. VDM= använder ditt fordon som ett vapen. Powergaming= Du krockar i 450 km/h när du har polissen efter dig, men du vill inte förlora dina vapen eller annat så du väljker att inte rpa på skador så du kör därifrån

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har tidigare spelat på unive, men har även spelat på ex SnowFlake och jag var ledning där

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nae tror inte det

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka