Nekad elliot__10 | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

F1reetm

Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Ditt discordnamn: elliot#0412

Ange ditt födelsedatum 6 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jo jag vill bli staff för att jag tycker jag är en kompetent person som är omtänksam snäll och hjälpsam, vill jätte gärna komma in till erat fina Team!❤️ Som sagt jag är ju få kompetent person som är rätt så ung men ändå mogen, jag har varit Medlemskap-ansvarig innan och det tyckte jag var kul men jag tycker staff är ännu roligare och skulle gärna testa detta om jag blir antagen skulle jag varit jätte glad och väldigt snällt av er. Jag är data kunnig kommer bli support ansvarig om jag blir antagen för att jag vill hjälpa personer och tycker detta med reports har blivit sämre så det kommer jag också sitta och kolla ig om någon behöver lite hjälp så ställer jag gärna upp! Så ta in mig testa mig så får vi se! Ge en chans Philip du kommer gilla mig

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Runt 3-7h per dag skulle göra så mycket arbete som möjligt så ge mig en chans skulle betyda mycket för mig

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart 😊

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har ju då varit Medlemskap ansvarig och det tyckte jag var kul men staff skulle varit ännu roligare- jag är data kunnig och hjälpsam skulle kolla reports hela tiden jag hade tid för det är roligt och något jag tycker något som är för mig. Så kanske inte helt kunskaper men man lär sig när man är trainee/ helper så det är ju det men skulle varit jätte snällt att bli antagen😊

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, bara att börja jobba👍🤩

Jävla legend asså, han förtjänar all kärlek och borde verkligen få chans som staff❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka