Nekad Elliot6499 | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elliot6499

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/112233445566778899100/

Ditt Hex-ID: 1100001156491b7

Vad är din discord tagg? #6499

Vem var det som bannade dig? achooo

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag är bannad för lall och snusförnuft (av achooo)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dem såg fel på situationen och att det var jag som slog ner den oskyldige mannen. Vilket det inte var!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så det var så att jag väntade på min polare som var påväg in på serven, min bil stod inte garaget så tänkte hyra en voi och begav mig mot torget, när jag hyr voien svänger jag till vänster och då ser jag en man som blir slagen av en annan. jag stod relativt nära så hade hört om dem bråkade om något, men jag hörde ingen ting. Jag går dit och frågar vad det är frågan om och upprepar "hallå, lung. vad är det som händer" Sen så slår han den ena killen tills han ligger på marken ett ögonblick senare vevar han till mig också. Vi båda får revie och en polis kommer på en voi mot platsen. Jag ropade "hallå" ex antal gånger men fick inget svar. Efter några sekunder blev jag bannad, för lall och suntfönuft. förstår inte varför då jag hjälpte till i situationen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var det! Jag hjälpte en man som blev misshandlad. En stund senare åkte en polis förbi oss, jag ropade "hallå" och fick inget svar jag upprepade "hallå" kanske 2gånger till men fick fortfarande inget svar. Sen blev jag bara bannad...

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja. men såg att den kille slog en annan oskyldig man, så jag sa åt honnom och frågade vad det var som hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? njaa. den är felaktigt satt

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka