Nekad Elliot128 | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elliot128

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198405357285/

Ditt Hex-ID: 76561198405357285 (Dec) 11000011a878ee5 (Hex)

Vad är din discord tagg? Elliot128#6459

Vem var det som bannade dig? adohmj

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-04-13 22_05_28.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte följde servens regler som självklart skulle leda till en ban enligt mig. Och i detta fall fick jag 2 dagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän befann oss på piren utan mobiler och bilnycklar. Vi gick runt på piren och frågade om vi kunde köpa mobiler från dem men vi lyckades inte. Vi orkade inte gå hela vägen till mobilaffären, så då bestämde jag mig för att tjuvkoppla en bil vilket inte var bra. Sedan när jag blev konfronterad slutade jag och gick ur bilen och blev sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban alls. Utan allt var mitt fel, det var ju trotsallt jag som tjuvkopplade bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det här är min första ban någonsin.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde antingen ha gått eller frågat om skjuts men jag ville inte det eftersom jag blivit rånad 2 gånger under bara nån timme. Och båda gångerna frågade jag om Skjuts. Jag skulle inte ha tjuvkopplat bilen och jag ångar det verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att jag måste följa serverns regler bättre. Jag kommer aldrig tjuvkoppla en bil igen. Utan agera på andra sätt som inte skadar de andra spelarna på unive. så alla ska få en så bra upplevelse som möjligt om ni förstår vad jag menar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, absolut

Tillbaka