Accepterad elliot0908 | Medlem ansökning [wigge__]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elliot0908

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot larsson

Vad är ditt discord namn? bamse#7569

Vad är ditt födelsedatum? 2 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Hej, jag heter Jan Larsson och är för närvarande 24 år gammal. Min födelse ägde rum här i Sverige, men mina föräldrar är ursprungligen från Afrika och tog steget att flytta till Sverige för omkring 30 år sedan. Min familj består av mig och mina två bröder, Uffe Larsson och Lars Larsson Larsson. För inte så länge sedan upptäckte jag att jag faktiskt har en syster, Sara, men tyvärr har hon valt att inte ha någon kontakt med oss.
Min barndom präglades av ett nära sammanhang med mina föräldrar och bröder. Vid 15 års ålder tog jag och mina två bröder det stora steget att flytta ut och börja vår egen resa tillsammans. Det har varit nästan ett decennium av gemenskap och självständighet sedan dess.
I kärlekslivet har jag upplevt en relation, men tyvärr varade den inte så länge. Det är intressant att notera att min bror Uffe har gått igenom en liknande upplevelse, vilket har skapat en unik koppling mellan oss.
Bilar är en passion som genomsyrar mitt liv. Jag älskar inte bara att köra dem, utan även att meka och fördjupa mig i allt som rör fordon. Det verkar som att detta intresse delas med min bror Lars, vilket har fördjupat vårt band ytterligare. Min ultimata dröm är att bygga en karriär inom fordonsindustrin, och jag riktar in mig på möjligheter att arbeta med företag som Mekonomen, Falck eller Autoexperten. Att kombinera arbete med ens passion är verkligen en vision jag strävar efter att uppfylla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med kreativ och rolig rp. Jag är just nu riktigt sugen på att bli någon sorts mekaniker eftersom att jag har mycket erfarenhet inom mekaniker jobbet pga att farsan driver egen verkstad som jag hjälper till på lite då och då.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan låta motparten vinna scenariot för en kreativare och roligare rp. Att låta motparten vinna ett scenario gör det roligt för motparten och för mig. Det är mycket viktigt att kunna låta motparten vinna med

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har förstått reglerna. Några ganska simpla exempel som jag kan ge är väl typ (VDM då man kör på nån) (COPBAIT då man drar till sig polisens uppmärksam het för att t.ex. jävlas med dem) (POWERGAMING kan vara då man inte då man rpar på skador och sen finns det POWERGAMING 2 och det är när man bara spelar för makt och pengar. Har spelat unive mellan 2021 och 2022 så kan i princip alla grundreglerna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat unive mellan 2021 och 2022 och har rpat som krim polis och ambulans. Så ja jag har en del erfaren het inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive! [wigge__]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka