Nekad Krickurt | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krickurt

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kristoffer

Vad är ditt discord namn? polsa222

Vad är ditt födelsedatum? 21 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Larsson född 1998

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll och bestämd.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt Larsson har alltid varit kriminell i alla städer han bott i tidgare, hans kommer att fortsätta att leva det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och bra rp, jag rpar inte för att vinna scenarion utan jag rpar för att jag och motparten ska ha kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte ska spela med winmenatality (att inte spela för att vinna varje scenarion) det betyder alltså att det ska vara kul för motparten och inte bara mig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte något minne av att jag har varit inne och rpat men jag vet att jag har gått in på servern med någon typ av mod inglagt och det har lett till att jag blviit bannad av ert anticheat.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Nrl, metagaming, vdm, rdm, sunförnuft, streamsniping, powergaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är rätt så mogen för min ålder och jag har flera års erfarenhet av rpande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka