Nekad Elliot. | Medlem ansökning [Leoturk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot.

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot esperi

Vad är ditt discord namn? vengee2k

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Akke Berg är en förortsgrabb på 18 år som inte lärt sig varken samhällets regler eller vad som är rätt och fel. Akke kör sitt race och eftersom att han bara är 18 år så har han inte utvecklat sitt konsekvenstänk.Akke, kommer från Irak där båda hans föräldrar dog i en allvarlig flygkrasch när de skulle ta sig till Sverige. Han har svårt att hålla sig lugn på grund av sin nervositet, han blir lätt nojig och har svårt att lita på folk. När han väl kom till Sverige så fick han lära sig den hårda vägen och fastande i en narkotikaverksamhet där han fick jobba som springpojke. Han märkte snabbt att de stora grabbarna hade lurat honom, men att han ändå fortsatte att kämpa för att förhoppningsvis nå till en högre rang inom verksamheten. Akke är en hård arbetare men har sedan tidigare haft problem med polis och andra statliga myndigheter, vilket har gjort att han absolut inte litar på det statliga. Akke är väldigt duktig på svenska, men han gillar att använda sig av "ortenslang" för det mesta. Under sin tid i Sverige så hängde han med mycket svenska grabbar vilket har gjort honom lite mer svensk än alla de andra invandrarna i hans krets. Men Akke har inte känt sig hemma i sin nuvarande krets då han är den enda killen med utländsk bakgrund. Därför behöver han en familj som tar hand om honom tills han börjar växa som person. När han väl börjat lita på någon så behandlar han denne som sin familj eftersom att han inte har någon riktig familj kvar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå och rollspel så både jag och motparten har kul när vi rollspelar. Jag kommer följa alla regler samt var snäll mot alla på servern men framförallt alla stats. jag kommer skapa roliga scenarion och kommer alltid spelar för snusförnuft och spela så båda har kul och jag kommer aldrig spela för makt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska vinna alla scenarion varenda gång utan låta andra vinna också. Sen ska man göra så att båda tycker att det är roligt att spela.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ag har läst reglerna. rdm (RANDOM DEATCHMATCH) Det innebär att om din vän bråkar med någon tex då får du inte gå fram eller slå ner den personen. FEARRP Tex du åker själv till en bondegård plötsligt dyker 4 beväpnade bilar upp från mörket och dom riktar vappen mot dig och du springer därifrån, alltså du måste värna om ditt liv som du gör irl. NLR är Tex du blir kidnappad vid ett gänghus dom dödar dig och efter din återuppstånde går du och berättar vem som dödade dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har massa erfaren heter då jag har cirka 1800 timmar på fivem och har varit wl på unive förut men sedan valde att säga upp min wl då jag slutade med fivem men nu hade tänkt att börja igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är välldigt erfaren och duktig rpare och har haft wl förr på unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka