Nekad Elliot karlsson | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot karlsson

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? abbeboy22323

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi karlsson 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsamm,rolig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte öpp i stocholm med sina föräldrar. han började med dråger och sålde svarta pengar till folk och fick vita pengarhan va mycket full om netterna. han började slå folk sin pappa och sin mamma sedan flyttade han iväg till en stad som hette Unive den trivdes han i och där slutade han med sin kriminalitet

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med donationer och att hålla mig stabilt inte bryta mot reglerna och sånt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte jag bara ska vinna sdcenarion att alla ska få ha chansen med att ha roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit mot power gaming när jag glömde att sätta på micen och jag krockade in i ett träd då blev jag bannad så då lärde jag mig att inte ha sin mic avstängd.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är att man skjuter någon utan anledning vdm är när du använder din bil som ett vapen. power gaming är när du inte rpar på skador. och coppait är när du får öppmärksamm het av poliser så det ska följa efter dig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är stabil jag gillar så mycket unive jag kan typ alla regler som finns och jag kan rpa seriöst.

Vi håller på att granska din ansökan, det kan ta lite mer tid än vanligtvis, var tålmodig.

Nekad.
Anledning: Du har en aktiv ban på ett annat konto.
Kontot där du har en aktiv ban: cash23124

Vänligen försök inte att kringgå den bannen genom att skapa nya konton. Du får ansöka igen när din ban har gått ut. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka