Nekad Elliot Lundgren | Polismyndigheten Ansökan [Agnes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot Lundgren

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 18 September 2006

Vad heter du på discord? Elliot

Är du whitelistad? Nej

Hur många timmar har du på FiveM? 50 timmar för jag e rätt ny på spelet

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2 timmar om dagen

Hur ofta kommer du vara inne? 2 timmar om dagen på vardagar och mer på helgerna

Hur många timmar har du på FiveM? 50 timmar

Vad heter du? Elliot lundgren

Hur gammal är du? 24

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? För att jag har alltid gillat polisimulatorer men de flesta är dåliga förutom fivem

Varför ska just du bli anställd? För att jag hade gjort ett bra jobb

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) Jag är trevlig och kommer vara det mot mina kollegor. Kan hända att man blir lite arg ibland men kommer isåfall inte säga det i chatten. Jag ger inte upp så lätt

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? Har spelat andra polisimulatorer

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? Jag stannar billen. Griper personen och tar med han till stationen. Där inne bestämmer någon annan straffet till han

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? Jag säger till kollegor som kör efter han medans jag hjälper kollegan

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? Jag stannar bilen och gömmer mig bakom den med giväret jag väntar sedan på personen som är där inne. När han kommer ut skjuter jag ett varningskott. Lyssnar han inte då skjuter jag han en gång i benet

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? Tar upp tazern och skjuter han. Efter det tar jag och kollegan han i handbojor och tar in han i bilen

Förklara vad radiodisciplin innebär. Att man inte pratar massa onödiga saker i radion

Vad betyder våldstrappan? Hur våldet går från lugnt till grovt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka