Nekad Elliot.F | Whitelist ansökning (Leon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elliot.F

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: Elliot.F

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198812569037/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Elltott#5001

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär är en väldigt lugn person han gillar att titta på tv och jobba. han är 25 år gammal och är en kille. hans bakgrund är att han växte upp med en pappa och en mamma hans mamma dog snabbt och han hade en syster också hon var 3 år äldre hans pappa jobbade med räddningstjänst och det ville lila milo göra också förresten min karaktär heter Milo Svensson. han har knappt några känslor faktisk han blir inte lätt ledsen men han kan bli arg snabbt. han har ett intresse av räddningstjänst och eld.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag är en seriös spelare och hjälper spelare jag har varit med i många andra klaner där man behöver whitelist men jag kan alla regler och sånt jag är också lugn när jag rpar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill testa på denna server jag har sett mina kompisar spela på den och dom gillar den och för att jag vill bli räddningstjänst chef

Hur många timmar har du på FiveM? över 100 timmar vett inte exakt

Hur hittade du Multistaden? mina kompisar visade mig den

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på många serverar innan men min favorit är revinge roleplay

Utveckla dina svar för att bli godkänd :)
Mvh Valentino

WL-Ansvarig på Multistaden!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka