Nekad engelstaden | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

engelstaden

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? engelstaden

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Milo strand 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd,korkad,aggressiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Milo Strand har alltid drömt om att bli polis. Redan som liten brukade han leka polis hemma, där han hittade på egna uppdrag och låtsades hjälpa människor och lösa problem. Han tyckte om ordning, rättvisa och att skydda andra. I lekarna var han ofta den som såg till att alla följde reglerna och att ingen blev orättvist behandlad. Milo växte upp med starka värderingar om att göra rätt för sig, visa respekt och hjälpa dem som behöver stöd. Hans intresse för polisyrket har hållit i sig genom åren och drömmen har blivit tydligare ju äldre han blivit. I framtiden vill Milo Strand arbeta som polis och bidra till ett tryggare samhälle. För att nå sitt mål planerar han att sköta skolan väl och särskilt fokusera på ämnen som samhällskunskap, svenska och idrott. Han vet att det är viktigt att kunna samarbeta med andra, kommunicera tydligt och vara i god fysisk och psykisk form. Milo vill också utveckla egenskaper som ansvarstagande, lugn i stressiga situationer och empati för andra människor. På sikt ser han sig själv som en polis som är rättvis, pålitlig och någon som både barn och vuxna kan känna förtroende för. Hans mål är inte bara att upprätthålla lag och ordning utan också att hjälpa människor och göra verklig skillnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan streama så t.ex mer spelare vill komma till servern och komma med hög rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag ska vinna så de blir roligt för båda

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag men jag har lärt mig av de och jag har blivigt mycket mognare än förut och kommer inte göra de misstagen ingen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm det är när man använder sitt fordon som vapen, rdm det är när du dödar någon utan någon vettig anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte direkt

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka