Nekad EllerHur8 | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

EllerHur8

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? jag_131

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adouli Larsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Seriös, bestämd, lever för upplevelser

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Adouli Larsson växte upp i Unive, där han tidigt såg de problem som plågade samhället. Hans pappa var en hårt arbetande man, och hans mamma jobbade som sjuksköterska, så Adouli lärde sig snabbt att hårt arbete och ansvar var viktiga. Han såg ofta hur folk i staden led av brott, våld och orättvisor precis som adouli själv lidit av då han hamna på fel vägar i livet under en period. Det fick honom att fundera på vad han kunde göra för att förändra saker. Han ville inte bara vara en åskådare, han ville vara en del av lösningen. Från ung ålder var Adouli fascinerad av poliser och deras arbete och han bestämde sig tidigt för att han ville bli polis. Han gillar inte att prata om pengar eller rikedom, utan hans största fokus är på att bidra till att Unive ska bli en säkrare och rättvisare plats för alla. Adouli är väldigt bestämd och seriös när det kommer till sina mål. Adouli är redo för alla de upplevelser och scenarion som kan dyka upp i hans vardag, just nu är Adoulis största fokus att lyckas få jobb som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra och seriöst rp på servern, jag är ofta aktiv då jag är hemma majoriteten av dagen, jag var medlem på Unive förr så jag känner till reglerna och jag är erfaren av rp, anledningen till att jag inte är medlem längre är jag osäker på men jag antar att det är för att jag inte har varit aktiv på fivem över huvudtaget på en väldigt lång tid men mitt intresse för rp har börjat komma fram igen.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vara självisk och spela för pengar eller för att vinna, det blir inte realistiskt då, genom att spela för motpartens vinst i ett scenario istället för att vara självisk så kan det istället leda till att alla får uppleva meningsfulla och roliga rp scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot någon regel.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. sunt förnuft som är som en bas till rp överhuvudtaget och syftar på att agera som i verkligheten för mer realistiska och roliga rp scenarion. 2. meta gaming som innnebär att att man inte får lov att ta information utanför spelet som från discord för att använda det till sin fördel i spelet och rpa på den informationen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har som sagt varit medlem på servern tidigare men inte varit aktiv på ett bra tag på grund av att jag har haft lite fullt upp i verkligheten men nu har jag mycket tid att ägna åt servern vilket jag tänker göra.

Nekad.
Anledning:
text skriven i ai + du måste ha samma discord och steam

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka