Nekad Eller | Medlem ansökning (rami)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eller

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? STEAM_0:0:174295378

Vad är ditt namn i verkligheten? Eliaz Wendin

Vad är ditt discord namn? Eliaz#0001

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2008

Berätta om din karaktär. Rolig snäll har mycket pengar bra humor gillar alla hur än dom ser ut

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kan alla regler jag kan alla regler man måste kunna för att bli medlem på unive och jag är snäll mot alla jag har tid att prata med alla jag hjälper väldigt många personer tex att hur man blir medlem då går jag för step to step eller vad man säger och jag har bra rp för att vara irl 12 snart 13år det är väldigt sällan jag har nån gång fail rp och jag kan hjälpa alla med absolut inte om dom har tex blivit bannad då kan jag ju säga att dom får kontakta en admin eller nåt sånt och jag är väldigt mogen jag är inte en 11. Åring som springer runt och dödar folk för inte anledning

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att jag älskar alla personer hur än dom ser ut och jag och andra kan hjälpa folk med mycket absolut inte med allt men mycket och det är ju också den bästa servern tycker jag iallafall det är några som tycker den är inte så bra men jag menar den är den bästa 2021 typ än vad jag vet och jag vill Järna hjälpa folk

Hur hittade du Unive? En som heter cosmo på Twitch streamar det

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag är 24år och min mamma har dödas av en Mafia gäng hon va själv kriminell hon hade ett kriminell gäng och jag visste så klart inte detta men min pappa sa det till mig när jag va 26 år och min mamma va ju allt och nu är hon ju liksom vara borta

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hjälpa ut servern jag kan så mycket för man kan ju inte hjälpa så det knakar för tillslut så pallar man ju inte mer men jag vill hjärna vad ska man säga utveckla servern om du fattar vad jag menar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men har vissa på dc men spelar inte på dom längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka